• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

جذب نیروی بومی به سبک مجتمع گاز پارس جنوبی/ بومیان ایران، استخدام می شوند!

  • کد خبر : 21567
  • 24 مرداد 1403 - 12:38
آواي بوشهر: در حالی که تمام پالایشگاه های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در دو شهرستان کنگان و عسلویه مستقر هستند چند نکته در ذهن مخاطب تداعی می شود:

شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (اویکو) قصد دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی از استان های بوشهر،خوزستان، فارس، هرمزگان وکهگیلویه و بویر احمد نیروی متخصص جذب و‌بکارگیری نماید.

در حالی که تمام پالایشگاه های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در دو شهرستان کنگان و عسلویه مستقر هستند چند نکته در ذهن مخاطب تداعی می شود:

اول؛ آیا این آگهی برای جذب نیروهای بومی است یا خیر؟  

اگر هدف این آزمون جذب و‌بکار گیری نیروی بومی است، پس چه دلیلی برای جذب دواطلب از استان های خوزستان و کهگیلویه و‌ بویر احمد وجود دارد؟ 

دوم؛ کارجویان استان های هرمزگان و فارس نیز می توانند در این آزمون  شرکت کنند در حالی که معنی بومی برای منطقه ویژه پارس جنوبی تنها به شهرستان پارسیان از استان هرمزگان و  شهرستان مهر و لامرد  از استان فارس تلقی می شود و‌چه دلیلی دارد از کل این دو استان در آزمون شرکت کنند؟

سوم؛ اگر هدف جذب نیرو متخصص می باشد و‌نه صرفا بومی ، پس چرا از دیگر استان های کشور مجاز به شرکت در آزمون فوق نیستند؟ 

خب اگر قرار است از کل استان فارس، هرمزگان و خوزستان داوطلبان آزمون دهند پس بهتر نیست از کل کشور برای جذب متخصص آزمون گرفته شود؟ 

Screenshot

چهارم؛  استدلال مدیران منطقه ویژه پارس جنوبی این است که پروژه های پارس جنوبی ملی است که ما نیز بر همین موضوع معتقد هستیم. اما‌سوال اینجاست که برای دیگر پروژه های ملی در استان فارس یا دیگر استان های کشور، جوانان‌استان بوشهر چه سهمی دارند؟ یا فقط و‌فقط پروژه های  پارس جنوبی ملی است؟ 

پنجم؛ مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی که از قضا سرپرست روابط عمومی‌ این شرکت هم هست باید شفاف سازی کند دلیل انتخاب استان های خوزستان، کهگیلویه و‌بویر احمد، کل استان فارس و‌هرمزگان چیست ؟

 هرچند سابقه نشان می‌دهد مدیران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برای پاسخگویی به افکار عمومی چندان احترام قائل نیستند اما‌امید‌اریم پاسخ قانع کننده ای برای این‌موضوع داشته باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.