• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

رکورد فروش آریاساسول در ۶ ماهه شکسته شد

  • کد خبر : 22206
  • 01 آبان 1403 - 14:27
آوای بوشهر: فروش بی‌سابقه آریاساسول در ۶ ماهه سال جاری منجر به ثبت رکورد تمامی ادوار فعالیت شرکت در شش ماهه ابتدایی سال شده و رقم ۲۳ هزار میلیارد تومان را محقق کرده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ صورت‌های مالی ۶ ماهه آریاساسول از تداوم روند چند ساله افزایش میزان و مبلغ فروش این شرکت خبر می‌دهد و رکوردهای جدیدی در این بازه نسبت به مدت مشابه تمامی ادوار ثبت شده است.
 صورت‌های مالی ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ شرکت در سامانه کدال منتشر شد.
این گزارش نشان می‌دهد که تا ۳۱ شهریور ماه به ازای هر سهم آریا، ۴۶۳ تومن سود محقق شده است؛ در حالی که سال گذشته در همین زمان سود محقق شده برای هر سهم ۴۱۸ تومان بود.
سود تجمعی ۶ ماهه آریاساسول برابر با ۶ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان بوده است که ۲۸ درصد مبلغ فروش شرکت در دوره مذکور را شامل می‌شود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
بر اساس صورت سود و زیان آریا، حاشیه سود ناخالص در نیمه اول سال ۳۸ درصد است در حالی که در همین زمان نرخ‌های بازارهای جهانی محصولات پلیمری رو به کاهش بوده و اقدام‌های آریاساسول در حوزه فروش به افزایش میزان فروش منجر شده است.
شکست رکورد میزان فروش شش ماهه ابتدایی سال در آریاساسول
فروش بی‌سابقه آریاساسول در ۶ ماهه سال جاری منجر به ثبت رکورد تمامی ادوار فعالیت شرکت در شش ماهه ابتدایی سال شده و رقم ۲۳ هزار میلیارد تومان را محقق کرده است. 
پیش‌بینی آریاساسول در گزارش منتشر شده در سامانه کدال نشان می‌دهد که این شرکت در ۶ ماهه دوم سال مبلغ فروش ۲۵ هزار میلیارد تومان را رقم می‌زند که بر این اساس به ازای هر سهم هزار و ۵۴ تومان سود تحقق می‌یابد.
با نگاهی به دوره‌های ۶ ماهه شرکت طی سال جاری و ۳ سال گذشته، در می‌یابیم که مبلغ فروش طی این دوره‌ها روند صعودی خود را حفظ کرده است. 

در همین حال میزان فروش دوره‌های ۶ ماهه نیز روند صعودی ۳ ساله را حفظ کرده و در سال ۱۴۰۳ بالاترین رقم خود را ثبت کرده است.

002.jpg
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=22206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.