• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
دبیر هفته دولت شهرستان جم:

جذب اعتبارات ملی برای جم، به بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسید

  • کد خبر : 14966
  • 07 شهریور 1401 - 19:42
دکتر طاهره عبدالهی در برنامه میز خدمت شورای اداری با حضور اهالی روستاهای کوری، منظر، حاجی آباد و زیبامکان اظهار داشت: از آبان ماه ۱۴۰۰ تا امروز و طی مدت ۹ ماه گذشته، میزان جذب اعتبارات ملی برای پروژه های عمرانی شهرستان جم از ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور کرد

دبیر هفته دولت شهرستان جم گفت: با پیگیری ویژه فرماندار شهرستان و حمایت استاندار بوشهر، میزان جذب اعتبارات ملی برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی به بیش از هزار میلیارد تومان رسید.

دکتر طاهره عبدالهی بخشدار مرکزی جم
بخشدار مرکزی جم

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر طاهره عبدالهی در برنامه میز خدمت شورای اداری با حضور اهالی روستاهای کوری، منظر، حاجی آباد و زیبامکان اظهار داشت: از آبان ماه ۱۴۰۰ تا امروز و طی مدت ۹ ماه گذشته، میزان جذب اعتبارات ملی برای پروژه های عمرانی شهرستان جم از ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور کرد و انتظار می رود با جدیت و اهتمام نماینده عالی دولت در استان و شهرستان و همراهی مردم، مسئولان و شوراها این رقم در ماه های آتی افزایش یابد.

دکتر عبدالهی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۷ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت ۱۴۰۱ در جم یادآور شد: حجم اعتباری پروژه های عمرانی شهرستان جم در مقایسه با هفته دولت ۱۴۰۰، بیش از ۴ برابر رشد را نشان می دهد.

بخشدار مرکزی جم به توسعه شتابان روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: در هفته دولت ۱۴۰۱ ، ۱۷ پروژه عمران روستایی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان اجرا و افتتاح شد که در صورت تامین قیر رایگان، ۲۰۰ هزار مترمربع به سرانه آسفالت این بخش اضافه خواهد شد.

دکتر عبدالهی به جایگزینی آسفالت با سنگ فرش در برخی روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و افزود: تلاش داریم سنگفرش در بخش اعظم معابر داخلی روستاها، جایگزین آسفالت شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.