• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

شکایت دبیر هیات فوتبال جم از آوای بوشهر/ آماده پاسخگویی هستیم!

  • کد خبر : 15375
  • 20 فروردین 1402 - 16:31
شکایت از آوای بوشهر البته نه به شکل حقوقی که با عنوان حقیقی(روح اله رجایی) انجام شده و مشخص نیست چرا سید عباس موسوی از ظرفیت حقوقی هیات فوتبال جم برای شکایت از آوای بوشهر بهره نبرده است

دبیر هیات فوتبال جم از سایت آوای بوشهر و سردبیر این پایگاه خبری شکایت کرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ طبق ابلاغیه صادره، روح الله رجایی دبیر هیات فوتبال شهرستان جم از سایت آوای بوشهر و سردبیر این سایت به اتهام نشر اکاذیب شکایت کرده است. به نظر می رسد این شکایت به دلیل انتشار یادداشتی در سایت آوای بوشهر با عنوان “فستیوالی که صدای همه را درآورد / در هیات فوتبال جم چه خبر است؟!” است که به انتشار حواشی عجیب در هیات فوتبال جم به ریاست سید عباس موسوی پرداخته شده بود.

شکایت از آوای بوشهر البته نه به شکل حقوقی که با عنوان حقیقی(روح اله رجایی) انجام شده و مشخص نیست چرا سید عباس موسوی از ظرفیت حقوقی هیات فوتبال جم برای شکایت از آوای بوشهر بهره نبرده است.

هیات فوتبال شهرستان جم از زمان انتصاب سید عباس موسوی به ریاست این هیات که هم اکنون سمت مشاور ورزش فرماندار جم را هم برعهده دارد روند ضعیفی را طی کرده به طوری که میزان نارضایتی اهالی فوتبال نیز افزایش یافته است. به نظر می رسد نیاز به تجدید نظر جدی در ادامه مدیریت موسوی در مجموعه فوتبال شهرستان است تا بتوان از ظرفیت نیروهای جوان و کارآمد بهره برد که ظرفیت نقد و نقدپذیری را داشته باشند و در کسوت مشاور ورزش فرماندار از رسانه ها شکایت نکنند.

طبق ابلاغیه صادره، با توجه به عدم اشراف قانونی شاکی، شکایت در شهرستان مطرح شده که قرار عدم صلاحیت صادر و پرونده به مرکز استان و دادسرای مطبوعات ارجاع شده است. آوای بوشهر آمادگی پاسخگویی به اتهام وارده را داراست و بدیهی است با قدرت و توان بیشتر به انتشار ضعف ها و موارد شائبه دار احتمالی در هیات فوتبال جهت اصلاح روندها خواهد پرداخت.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.