به نام خداوند قلم
روابط عمومی حرفهای از جنس قلم، فهم و شناخت مخاطب، تاثیرگذاری پیام، دانش روز و افکار سنجی است. بدون ارتباط انسان هیچ است و تمامی ابزارهای فناوری و دانشی خود را به کار میگیرد تا بتواند سهلتر و تاثیرگذارتر با هم نوع خود ارتباط برقرار کند و روابط عمومی جایگاه تسریع این ارتباط در سازمانها است.
استفاده از ابزارها، برنامههای کاربردی و فناوریهای روز در کنار جنبش نرم افزاری تولید محتوا خلاق از الزامات امروزه هر روابط عمومی است و شایسته است کارپردازان این عرصه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به خصوص به نسل جوان کشور دراین حوزه پیشقدم باشند.
اینجانب به نوبه خود ۲۷ اردیبهشت ماه را به تمامی همکارانم در روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت ملی نفت ایران به عنوان آغازگر نخستین روابط عمومی حرفه ای در کشور، تبریک عرض نموده توفیق روز افزون شما را از درگاه الهی خواهانم.
سید محمد باقر یوسفزاد