• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به مناسبت هفته قوه قضائیه

  • کد خبر : 16096
  • 02 تیر 1402 - 1:32
آوای بوشهر؛ :دکترسید محمدرضا میری لواسانی در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دستگاه قضا به ویژه شهیدان مظلوم هفت تیر، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به تمامی کارکنان قوه قضائیه ،دادگستری کل استان بوشهر وبه رئیس،دادستان و کارکنان خدوم دادگستری شهرستان عسلویه تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین (مائده آیه۴۲)

۷ تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران ایشان فرصتی برای تکریم تلاش خادمان قوه قضاییه است. بدون شک کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

قوه قضاییه یکی از قوای حساس و با اهمیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که در طول بیش از چهار دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های متعالی نظام نقش آفرین و موثر بوده است.

اجرای قوانین و احقاق حقوق افراد از مهمترین اهداف این قوه مقدس است که در این سال‌ها گام‌های بلندی در جهت اجرای عدالت و تحقق حکومت عادلانه اسلامی در کشور برداشته است.

بدون تردید، امنیت، اقتدار و آرامش امروز میهن اسلامی مرهون تلاش و کوشش این قوه مهم در کنار دیگر قواست.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دستگاه قضا به ویژه شهیدان مظلوم هفت تیر و ادای احترام به ارواح بلند آنان و ضمن ارج نهادن به توفیقات ارزشمندی که این قوه در سال‌های اخیر در احیای حقوق عامه،و  برخوردهای قاطع و شفاف   به دست آورده، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به تمامی تلاشگران عدالت در قوه قضائیه  تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسئولیت خطیر خود و خدمت به نظام مقدس و عدالت محور جمهوری اسلامی موفق باشند.

    سید محمدرضا میری لواسانی 

  مدیرعامل پتروشیمی پردیس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.