• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

۱۰ میلیارد تومان مسئولیت های اجتماعی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس برای ساخت جاده وفاق

  • کد خبر : 16144
  • 03 تیر 1402 - 16:55
آواي بوشهر؛ شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای شتاب‌بخشی به تکمیل جاده وفاق یکی از محور‌های مواصلاتی و گردشگری بین دو شهرستان دیر و کنگان ۱۰ میلیارد تومان مسئولیت اجتماعی پرداخت کردند.

به گزارش آوای بوشهر؛ مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: در کمیته اجرایی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه اقتصادی انرژی پارس که با حضور مدیران چند پتروشیمی برگزار شد، تصمیمات مختلفی برای اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه آموزش، آب و جاده در ۴ شهرستان جنوبی استان گرفتند.

سخاوت اسدی افزود: جاده وفاق یکی از طرح‌های مهم در جنوب استان است که با کمک ۱۰ میلیارد تومانی مسئولیت اجتماعی، می‌توان از توقف کار آن جلوگیری کرد و آن را به‌پیش برد.

او همچنین با بیان این‌که ساخت دانشکده فنی‌مهندسی جم سال‌ها به‌دلیل مشکلات مالی و پیمانکار راکد مانده بود، گفت: ۵۰ درصد هزینه ساخت بر اساس پیشرفت طرح و هزینه اجاره محل استیجاری دانشکده کمک خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در ادامه گفت: پارسال ۷۰ میلیارد تومان از مجتمع گاز پارس جنوبی و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات شورای راهبردی به طرح آب‌رسانی سیراف به جم اختصاص داده شد و بخش باقی‌مانده هم در قبال صورت‌حساب‌های صادره از سوی شرکت آب و فاضلاب پرداخت خواهد شد.

اسدی اضافه کرد: با هماهنگی دو اداره‌کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان بوشهر، برای تجهیز امکانات فرهنگی و ورزشی چهار شهرستان جنوبی استان اقدام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.