• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
9

از مدیر عامل پروازی به دبیر شورای پروازی رسیدیم/ ترقی معکوس کرده ایم!

  • کد خبر : 16183
  • 05 تیر 1402 - 14:49
آوای بوشهر؛در سال ۱۴۰۱ حجت نظری، مدیرعامل سابق پازارگاد ریاست شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس بر عهده داشته و دبیری شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس نیز برای نخستین بار از تاریخ تاسیس این شورا، به جوانی بومی، توانمند، دلسوز و آشنا به منطقه و استان بوشهر سپرده شده بود.

آوای بوشهر؛ بعد از برگزاری اولین جلسه کمیته اجرایی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به ریاست سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و با حضور مدیران عامل نوری،کاویان، دماوند انرژی ، پردیس و نماینده ‍پتروشیمی آریاساسول در ‍‍پتروشیمی کاویان، حالا خبر رسیده دبیر خانه این شورا نیز که در شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد مستقر بوده به سازمان منطقه ویزه اقتصادی انرژی پارس منتقل شده است!

به گزارش آوای بوشهر؛ طبق برخی شنیده ها پس از تغییر رئیس کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس، حالا نوبت به دبیر شورا رسیده و گویا حمید شعرانی از جوانان بومی استان بوشهر که در سال گذسته برای اولین بار توسط حجت نظری مدیرعامل وقت پازارگاد و رئیس شورای راهبردی به عنوان دبیر این شورا انتخاب شده بود پس از ۹ ماه انتصاب، باید جای خود را به بازنشسته ی پروازی دهد.

در سال ۱۴۰۱ حجت نظری، مدیرعامل سابق پازارگاد ریاست شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس بر عهده داشته و دبیری شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس نیز برای نخستین بار از تاریخ تاسیس این شورا، به جوانی بومی، توانمند، دلسوز و آشنا به منطقه و استان بوشهر سپرده شده بود.

پیشتر در مورد نتایج و تبعات تغییر در ساختار تصمیم سازی و تصمیم گیری شورای راهبردی پتروشیمی ها نوشتیم اما سوای آن، انتقال دبیرخانه به خارج از محدوده مدیریت پتروشیمی ها و حذف دبیر بومی این شورا، می تواند به پایان عمر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس و عدم مشارکت جدی مدیران پتروشیمی در توسعه محیط پیرامون و اجرای تعهدات مسئولیت های اجتماعی منجر شود.

طرفه آنکه مسئولیت های اجتماعی صنعت، فاقد پشتوانه ی الزام آور قانونی است و منابع پرداختی صنعت به محیط پیرامون، صرفا بر اساس تعامل، تفاهم و چانه زنی محقق می شود و بدیهی است خارج کردن صنعت پتروشیمی در جنوب استان از ساز و کار اجرا و نظارت بر تامین و توزیع منابع مسئولیت های اجتماعی، به شدت بر اجرای تعهدات مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی ها تاثیر منفی خواهد داشت و بدیهی است اولین بازنده این روند، مردم و مسئولان محلی خواهند بود.

تعهدات پتروشیمی های منطقه پارس در اجرای تعهدات مسئولیت اجتماعی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان آن اجرایی شده و بخشی دیگر نیز در دست اجرا است که نشان از اجرای ۷۰ درصدی تعهدات دارد.

تا پیش از این، نظری، اولادی، سمیعی، صانعی، فرزانه و حیدرزاده از اعضای هسته مرکزی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس بوده اند که در سال ۱۴۰۱ کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته اند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.