• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

فرماندار جم: ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار به عمران و توسعه شهرستان اختصاص یافت

  • کد خبر : 16410
  • 18 تیر 1402 - 9:24
آوای بوشهر، سید محمد احمدپور فرماندار جم: کمیته برنامه‌ریزی تعیین‌کننده خط مشی و کانون هدایتگری اهداف توسعه این شهرستان است/بخش‌های حمل و نقل، آب و فاضلاب ، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان ، بهداشت و درمان و خدمات شهری و روستایی به ترتیب اولویت‌های نیاز شهرستان جم در بودجه مصوب شده هستند.

به گزارش آوای بوشهر؛ سید محمد احمدپور فرماندار جم صبح  چهارشنبه  ۱۴ تیرماه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و روز شهرداری و دهیاری‌ها اظهار داشت: واقعه غدیر برزگترین و بی‌نظیرترین رخداد تاریخ است، به اندازه ای این جریان مهم، نقش آفرین و منشاء تحول عظیم در سرنوشت بشریت است که سر آغاز فصل جدیدی در زندگی فردی و اجتماعی محسوب می شود؛ زیرا در روز غدیر اکمال دین، اتمام نعمت، یأس کافران اسلام نزذ خداوند صورت گرفت.

عید بزرگ غدیر بهترین فرصت برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم تفکر اصیل شیعی در سطح جامعه و عموم مردم است واقعه غدیر خم از مسلمات بدیهی در میان مسلمانان به ویژه شیعه است و یک اتفاق نظر بین شیعه و اهل سنت در رابطه با این واقعه مهم است و می‌توان آن را به عنوان یکی از مظاهر وحدت در جامعه اسلامی دانست.

وی افزود : ۱۹۰میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی به عمران و توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار جم ضمن تقدیر  از حساسیت و تلاش شبانه روزی استاندار بوشهر  و همکاری های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: این میزان اعتبار در ۲۰ فصل و میان ۲۹ دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع می‌شود که اعتبار اختصاص یافته در اجرای ۱۴۴ پروژه عمرانی جم هزینه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با بیان اینکه کمیته برنامه‌ریزی تعیین‌کننده خط مشی و کانون هدایتگری اهداف توسعه این شهرستان است، گفت: در جلسه‌های این کمیته با در نظر گرفتن اولویت‌ها و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب تخصیص‌ها، نسبت به تقسیم اعتبارات در نظر گرفته شده برنامه‌ریزی می‌شود.
احمدپور اولویت توزیع اعتبارات در سال جاری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: مدیران در جذب اعتبارات فعال‌تر عمل کنند.

فرماندار جم ادامه داد: از مدیران شهرستان انتظار می‌رود که با جدیت اجرای طرح‌ها و جذب اعتبارات و مبادله موافقت نامه‌ها را پیگیری و برای تخصیص اعتبارات بویژه از منابع ملی با تعامل و ارتباط مستمر با مدیران تلاش کنند.
احمدپور با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی که پروژه جدید دارند باید نسبت به اخذ مجوزهای ماده ۲۳ اقدام کنند، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.
وی افزود: بخش‌های حمل و نقل، آب و فاضلاب ،  آموزش و پرورش، ورزش و جوانان ، بهداشت و درمان و خدمات شهری و روستایی به ترتیب اولویت‌های نیاز شهرستان جم در بودجه مصوب شده هستند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.