• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
8
خبر خوش نجفی برای بازنشستگان:

نخستین خط تولید پتروشیمی پادجم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 16439
  • 19 تیر 1402 - 8:42
آوای بوشهر ،مدیرعامل پادجم گفت: تمام مسیرهای حقوقی که طی کردیم برای این بوده که پروژه به بهره‌برداری برسد. امیدواریم خط نخست که ۵ هزار است در بهمن ماه راه‌اندازی شود

به گزارش آوای بوشهر محمد هاشم نجفی اردکانی، مدیرعامل پادجم در گفت‌وگو با انرژی پرس گفت: شرکت توسعه پلیمر پادجم ۱۴ سال است که به عنوان تولید ABS و RUBERR  فاز دوم پتروشیمی جم شروع به فعالیت کرده است. از سال ۱۴۰۰ متاسفانه اختلاف حقوقی شدیدی میان پادجم و پیمانکار اصلی پروژه ایجاد شده که برخی از این اختلافات موجب طرح دعاوی مختلف علیه یکدیگر شده است. این اختلافات ثاتیر منفی بر پروژه  داشته و موجب شده که فرآیند توافقاتی برای تحویل کالاها و تجهیزات پروژه با چالش جدی مواجه شود.

نجفی ادامه داد: در چند ماه اخیر تلاش کرده‌ایم علاوه‌بر پیگیری مسیر حقوقی و شکایت‌ها، وضعیت تامین کالاها را نیز دنبال کنیم. به توافقات و جمع بندی در این‌باره رسیده‌ایم. بخشی از کالاها در دست ساخت بوده یا سفارش آن قبلا انجام شده و مبالغ بسیاری برای آنها پرداخت شده است. تاکنون توانسته‌ایم ۱۷ بسته که شامل قطعات اصلی است را تعیین تکلیف و وارد سایت کنیم. بسیاری از کالاها در دست ساخت یا در مسیر تحویل است.
مدیرعامل پادجم افزود: امیدواریم موضوع تامین و تکمیل تجهیزات جدای از اختلافاتی که با پیمانکار داریم، تعیین تکلیف شود چراکه این کالاها سرمایه بازنشستگان کشور است.
نجفی در پایان گفت: تمام مسیرهای حقوقی که طی کردیم برای این بوده که پروژه به بهره‌برداری برسد.  امیدواریم خط نخست که ۵ هزار است در بهمن ماه راه‌اندازی شود. بزرگترین چالش تامین کالاست که در اختیار پیمانکار بوده، توافقاتی انجام شده که در مسیر تحویل و نصب و راه‌اندازی  هستیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.