• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
4

پلمب مرکز درمانی غیر مجاز و جمع آوری و ضبط دستگاه لیزر آن در شهرستان جم / با افراد متخلف و سودجو برخورد می شود

  • کد خبر : 16497
  • 21 تیر 1402 - 19:01

به گزارش آوای بوشهر، علیرضا خزری رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان جم خبر از پلمپ یک مرکز غیرمجاز درمانی داد و افزود: پرونده تخلف مرکز درمانی غیرمجاز که توسط افراد فاقد صلاحیت لیزر درمانی انجام می شد از سوی بازرس معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به تعزیرات حکومتی جم ارجاع داده شد. […]

به گزارش آوای بوشهر، علیرضا خزری رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان جم خبر از پلمپ یک مرکز غیرمجاز درمانی داد و افزود: پرونده تخلف مرکز درمانی غیرمجاز که توسط افراد فاقد صلاحیت لیزر درمانی انجام می شد از سوی بازرس معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به تعزیرات حکومتی جم ارجاع داده شد.

خزری در ادامه گفت: پس از بررسی مستندات و مسجل شدن دخالت در امور پزشکی، مرکز غیر مجاز تعطیل و دستگاه لیزر آن به ارزش ۳ میلیارد ریال به نفع دولت مصادره و در شعبه تجدید نظر استان نیز این رای قطعی و تایید شد.

وی خاطر نشان کرد: در برخورد با متخلفان حوزه درمان و تهدیدکنندگان سلامت مردم، با هیچ کس تعارف نداریم و با افراد سودجو در این حوزه برخورد خواهیم کرد.

خزری با بیان اینکه مردم تخلفات حوزه درمان را گزارش دهند افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف در حوزه درمان به خصوص مطب های زیبایی و موسسه های غیرمجاز که در منازل اقدام به لیزردرمانی می کنند به شبکه بهداشت و درمان جم و تلفن گویای ۱۹۰ اطلاع داده یا در سامانه تعزیرات به نشانی www.tazirat135.ir گزارش خود را ثبت کنند.

قاضی شعبه اول تعزیرات جم تاکید کرد: لیزردرمانی در مطب های زیبایی باید با مجوز وزارت بهداشت و در حضور پزشک و توسط افراد متخصص و دارای صلاحیت انجام شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لیزردرمانی و تزریق ژل و بوتاکس و سایر موارد از این قبیل در آرایشگاه های زنانه ممنوع بوده و در صورت مشاهده و وصول گزارش در این خصوص با قاطعیت با آنان بر خورد می گردد

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16497

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.