• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
13

همزمان با سالروز تاسیس حراست: تجلیل از نیرو های حراست شرکت صنایع پتروشیمی سبلان

  • کد خبر : 16556
  • 24 تیر 1402 - 0:01
آواي بوشهر؛ همزمان با سالروز تاسیس حراست، با حضور مدیر حراست مرکزی، قائم مقام هلدینگ انرژی سپهر، مدیرعامل و سرپرست حراست پتروشیمی سبلان، نیروهای حراست این شرکت تقدیر شدند.

به آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی، مهندس سید یاسر دلیری ضمن بازدید از سایت پتروشیمی سبلان با تبریک این روز به نیروهای خدوم و زحمتکش عرصه حراست گفت: بدون شک نقش نیروهای حراست در ایجاد آرامش و امنیت مجموعه صنعتی بی بدیل است، چرا که همواره این حوزه به عنوان نیروی خط مقدم رسالت و وظیفه پاسداری از ارکان مختلف حوزه کاری خود را به عهد دارد .

مهندس دلیری با تجلیل از همکاران این حوزه تاکید کرد: در راستای تعالی سازمانی و تحقق اهداف حفاظتی گام‌های موثری برداشته شده و شاهد این روند در این مجموعه هستیم.

مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان نیز با تبریک روز حراست تاکید کرد: بی‌تردید تامین و حفاظت از آرامش و امنیت از مهم‌ترین نیازهای صنعت پتروشیمی است که در خط مقدم اقتصاد کشور قرار دارد و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه حراست است.

وی افزود: از طرف خودم و اعضای هیئت مدیره، و به نمایندگی از همه کارکنان شرکت از تلاش‌های شما سپاسگزارم و امیدوارم همچون گذشته در انجام وظیفه خطیر و تعیین‌کننده خود موفق باشید.

همچنین مهندس اقلیما سرپرست حراست شرکت سبلان نیز با تبریک سالروز تاسیس حراست و قدردانی از نیروهای حراست پتروشیمی سبلان گفت: با توکل به خداوند متعال و با نصب‌العین قراردادن تقوای الهی در صیانت از مجموعه پتروشیمی سبلان که از دستاوردهای بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی است، همواره تلاش خواهیم کرد .

در این مراسم دکتر جهانگیری قائم مقام هلدینگ انرژی سپهر و مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان نیز حضور داشتند و از پرسنل این حوزه با اهداء گل تقدیر کردند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.