• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
در دیدار  دکتر  محمد شیخان با آیت الله حسینی بوشهری عنوان شد

قدردانی رییس جامعه مدرسین از پازارگاد برای امید آفرینی در پارس جنوبی/ تأکید بر تداوم حل مسائل و رفع دغدغه های مردم

  • کد خبر : 16668
  • 28 تیر 1402 - 20:28
آواي بوشهر؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به این که مردم نجیب این منطقه میزبانان شایسته ای برای صنعت بوده اند گفت: رویکرد حمایت آمیز پازارگاد و صنایع پتروشیمی نسبت به مردم منطقه بسیار ارزشمند است و ما از این نگاه که تأکید ویژه بر خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم دارد، پشتیبانی می کنیم.

به گزارش آوای بوشهر؛ مدیرعامل پازارگاد با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در این دیدار با قدردانی از نگاه مثبت و امیدآفرین مدیرعامل پازارگاد گفت:  توجه به  نیازها و دغدغه های مردم مطالبه اصلی ما از مسئولان  است و  امیدواریم که در استان بوشهر  با همراهی صنایع فعال در این استان ،  این مطالبات  پیگیری و اجرایی شود.


آیت الله سید هاشم  حسینی بوشهری با اشاره به این که مردم نجیب این منطقه میزبانان شایسته ای برای صنعت بوده اند گفت: رویکرد حمایت آمیز  پازارگاد و صنایع پتروشیمی نسبت به مردم منطقه بسیار ارزشمند است و ما از این نگاه که تأکید ویژه بر خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم دارد، پشتیبانی می کنیم.
آیت الله حسینی بوشهری  همچنین از تلاش های صنعتگران شاغل در پایتخت انرژی کشور در مسیر  رشد اقتصادی و صنعتی ایران اسلامی  قدردانی کرد.
در ابتدای این دیدار ، دکتر محمد شیخان، مدیر عامل شرکت پازارگاد  با ارایه گزارشی از آخرین  پیشرفت ها و دستاوردهای صنعتی در منطقه پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مناطق صنعتی جهان ،  مولود نظام شکوهمند جمهوری اسلامی است که با همت و تلاش جهادگونه فرزندان ایران اسلامی تحقق یافته و  به نماد «ما می توانیم» ایرانیان‌ تبدیل شده است.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد همچنین با اشاره به نقش مردم منطقه در پیشرفت های پایتخت انرژی کشور خاطرنشان کرد: حضور صنعت در استان بوشهر برای مردم در کنار مواهب، دشواری هایی نیز به همراه داشته است که با برنامه ریزی و هم افزایی می توان در جهت رفع  این دغدغه ها و مشکلات  گام برداشت.
وی با اشاره به راهبرد کلان دولت سیزدهم  در  رفع نیازهای اساسی مردم  افزود: به تأسی از این راهبرد محوری،   شرکت پازارگاد به عنوان پشتیبان صنعت با همراهی سایر شرکت‌های گروه خلیج فارس و دیگر شرکت های پتروشیمی فعال در منطقه،   خدمت رسانی به مردم را  اولویت نخست خود می دانند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.