• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

عدم تعامل مدیران پتروشیمی نوری با جامعه پیرامون و انتقاداتی که نمی شنوند!

  • کد خبر : 16673
  • 29 تیر 1402 - 11:49
آواي بوشهر؛ ابراهيم قیصری: هفته گذشته مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی نوري برگزار شد و بعد از برگزاری مجمع ؛ انتقادات در زمینه های مختلف در رسانه ها پیرامون عملکردهای شرکت پتروشیمی نوري منتشر شد .

انتقادات تا جایی رفت که مدیر عامل شرکت نوری با مدیرعامل شرکت پارس مقایسه شد .

محور انتقادات پیرامونی تولید، سودآوری، مسئولیت های اجتماعی و ارتباط با جامعه پیرامونی و رسانه ها بود .

معدود دفعاتی بود که‌ بیشتر رسانه‌ های استان بوشهر منتقد یک شرکت‌ شدند اقدامی که‌ تقریبا هماهنگ بود و رسانه‌ها یک صدا شدند. 

شرکت پتروشیمی نوری، چهارمین تولیدکننده محصولات آروماتیک کشور، به ظرفیت ۴.۵ میلیون تن است و سهامدار اصلی آن شرکت‌ صنایع پتروشیمی خلیج فارس است  و مدیر عامل آن مهندس صانعی است که اخیرا در برخی  شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر تغییر وی منتشر شد که صحت نداشت. 

پتروشیمی نوری علیرغم درآمد هنگفت ، در زمینه مسئولیت های اجتماعی ضعیف عمل کرده‌ است و اگر اقدامی هم داشته به‌ دلیل‌ نوع نگاه‌ مدیرانش به رسانه ها و عدم ارتباط با جامعه پیرامونی منتشر نشده است. 

پتروشیمی نوری ارتباطی با رسانه های استان و فعالان اجتماعی و سیاسی ندارد و می توان این گونه برداشت کرد به‌ دلیل‌ فرار از مسئولیت های اجتماعی و عدم‌ پاسخگویی به جامعه پیرامونی سبب شده شرکت نوری با خبرنگاران محلی‌ فاصله بگیرد‌. 

روابط‌عمومی مجری سیاست های مدیران یک شرکت است و نوک پیکان انتقادات سمت مدیرعامل پتروشیمی نوری است و وی باید در این زمینه پاسخگو باشد انتقاداتی که به‌ نظر می رسد در رسانه های بوشهر ادامه‌ دار هم باشد. 

مهندس صانعی یا با رسانه آشنا نیست یا تعمدا از رسانه ها به‌ هر دلیل‌ دوری می کند که‌ در هر دو صورت برای یک مدیرعامل شرکت مهم پتروشیمی ایراد بزرگ است و باید رفع کند. 

فرموده رهبری جهاد تبیین است و یکی از فرصت‌های بزرگ در جهاد تبیین انعکاس دستاوردها و خدمات شرکت های پتروشیمی هستند که‌ موجب‌ افتخار کشورند و باید همه‌ مدیران عامل شرکت‌ها به این امر مهم اهتمام ورزند. 

مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری با سیاست دوری از رسانه‌ ها و جامعه پیرامونی وارد بازی دو سر باخت شده‌ است .

برخی رسانه‌ها هفته‌ گذشته پتروشیمی نوری را با پتروشیمی پارس مقایسه کردند اما نگارنده این یادداشت نوری را با زاگرس مقایسه می‌کند .

پتروشیمی زاگرس علیرغم اینکه مجمع سالانه شرکت‌ را در تهران برگزار کرد اما ارتباط خوب شرکت با جامعه پیرامونی  سبب‌ شد پوشش گسترده و خوبی‌ از مجمع زاگرس در رسانه های استان منتشر شود و حتی سال گذشته در نظرسنجی این رسانه توسط فعالان اجتماعی و رسانه ای نیز به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه مسئولیت های اجتماعی انتخاب شد چرا که‌ اقدامات ارزشمند شرکت زاگرس در رسانه های استان منتشر می شود و به مسئولیت‌های اجتماعی نیز اهتمام دارد گرچه توقعات از شرکت‌های پتروشیمی خیلی بیشتر است

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقدام پتروشیمی نوری برای برگزاری مجمع سالیانه در منطقه و حوزه مسئولیت اجتماعی و پیشرو بودن در جمع اوری فلر قابل تقدیر است لیکن عدم ارتباط موثر با اصحاب رسانه منتج به طرح سئوال هایی می شود که با ارتباط موثر قابل رفع می باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.