• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

مدیران آریاساسول و پازارگاد برای هم‌افزایی و تعامل بیشتر دیدار کردند/فصل نو خدمات رسانی در پازارگاد کلیدخورد

  • کد خبر : 16739
  • 03 مرداد 1402 - 13:49
آوای بوشهر،مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به‌منظور دریافت خواسته‌های کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول، تعامل و هم‌افزایی بیشتر، با مدیران ارشد شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت، صبح دوشنبه دوم مرداد ۱۴۰۲ در دیدار با محمد شیخان، مدیرعامل و سایر مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، ضمن تأکید بر ضرورت توجه به دغدغه‌های کارکنان صنعت پتروشیمی در منطقه اقتصادی انرژی پارس، امنیت و آرامش کارکنان را عامل تداوم توسعه و رشد تولید در این صنعت برشمرند.

حیدرزاده در این دیدار پازارگاد را دارای زیرساخت‌های گسترده و مناسب برای ارائه خدمات و رفاه کارکنان منطقه برشمرد و گفت: رفع دغدغه‌های فرهنگی و معیشتی با اقدام‌های زیربنایی می‌تواند خیر و برکات برای پرسنل به‌همراه بیاورد.

وی تمرکز کارهای زیربنایی را بر خدمات عام‌المنفعه راهبردی دانست و گفت: چنین اقدام‌های می‌تواند ساکنین شهرک‌های پتروشیمی که شامل کارکنان شرکت‌های مختلف می‌شود را منتفع کند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با بیان اینکه در سال‌های گذشته علی رغم اقدامات و تلاش های  صورت گرفته خدمات ارائه شده از سوی شرکت پازارگاد آن طور که انتظاربود شایسته کارکنان نبوده است، گفت: این موضوع منجر به آن شده که برخی از شرکت‌ها به‌سمت ارائه مستقیم خدمات به کارکنان خود حرکت کنند که این موضوع با تفاهم‌های موجود در تضاد و شایسته است مدیریت جدید شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد برای رفع این موضوع اقدام کند.

حساسیت آریاساسول برای ارائه خدمات شایسته به کارکنان خود

حیدرزاده بر حساسیت شرکت پلیمر آریاساسول درمورد خدماتی که به کارکنان این شرکت ارائه می‌شود، تأکید و تصریح کرد: پرسنل و خانواده‌های کارکنان شرکت نباید در خدمات مرتبط با رفاه دچار دغدغه شود تا بتواند برای شرکت فعالیت مؤثر و بدون  داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمایل شرکت آریاساسول متمرکز بر ارائه خدمات در شهرک‌های پتروشیمی است، افزود: اگر خدمات بر بسترهای متمرکز کارکنان صنعت پتروشیمی ارائه شود، ارتقا این بسترها می‌تواند تمامی کارکنان را منتفع کند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در پایان از حضور مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد قدردانی کرد و گفت: این هم‌افزایی و تعامل می‌تواند آغازی برای ارتقا رفاه کارکنان باشد که همواره در اولویت دغدغه‌های مدیریت است.

برای رفع دغدغه‌های کارکنان شنونده هستیم

محمد شیخان، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، نیز در این جلسه با بیان اینکه وظیفه این شرکت ارتقا ارائه خدمات به کارکنان و خانواده‌های آن‌ها است، گفت: امروز به‌همراه مدیران ارشد شرکت ، در شرکت پلیمر آریاساسول حضور پیدا کردیم تا حرف‌ها و دغدغه‌های مدیران به‌عنوان نمایندگان کارکنان آریاساسول را بشنویم تا با ارتقا کیفیت ارائه خدمات باری از دوش شرکت‌هایی برداریم که در خط مقدم تولید کشور هستند که آریا ساسول یکی از شرکت های مهم و تاثیر گذار در این بخش است که به این واسطه و به ویژه در چند ماه اخیر تحولات قابل توجهی را در بخش های مختلف آن شاهد هستیم .

وی هدف شرکت پازارگاد را خدمت به کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه برشمرد و گفت: ما به‌عنوان خادم کارکنان، عمل به‌مسئولیت‌های خود را افتخار می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد اقدام‌های شرکت در ادوار گذشته را شایسته کارکنان نداست و گفت: در دوره جدید با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده و جلساتی که با مدیران شرکت‌های منطقه داشته‌ایم برای ارتقا کیفیت خدمات تلاش می‌کنیم.

مسائل و موارد مورد نظر مدیران آریاساسول

در ادامه این جلسه مدیران شرکت پلیمر آریاساسول ضمن قدردانی از زحمات شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، به موارد مد نظر برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات اشاره کردند.

بهبود کیفیت خدمات به ساکنان شهرک‌ پردیس جم از جمله ارتقای کیفیت آموزش، توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان، خدمات رستوران، خدمات تعمیرات منازل، توسعه خدمات امنیتی و حراستی شهرک، نظارت بر قیمت ارائه خدمات با تأیید هیئت امنا در شهرک در بین مسائلی بود که مدیران آریاساسول از مدیران پازارگاد درخواست کردند.

همچنین مسائلی از جمله بازسازی هتل شیرینو و قیمت‌گذاری خدمات آن ، توسعه ، بهبود و تسهیل  پروازهای منطقه بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری به‌عنوان مسائل دیگر عنوان شدند.

کیفیت فضای سبز، ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی همچون سالن‌های همایش و برگزاری مراسم متناسب به جایگاه کارکنان و خانواده های آنها ، توسعه زیر ساخت های رسانه و اطلاع رسانی ، خدمات زیرساختی از جمله خط لوله انتقال آب سیراف به شهرک برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از چالش‌های آتی و رسیدگی به پرونده‌های باز مالی از دیگر خواسته‌های مدیران آریاساسول بود که در جلسه مطرح شد و پیش بینی میشود با عزم راسخی که در مدیریت فعلی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد دیده میشود وارد مراحل عملیاتی و اجرایی شود. 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.