• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

مدیرعامل پتروشیمی مروارید؛ مدیری متفاوت در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی

  • کد خبر : 16889
  • 12 مرداد 1402 - 17:57
آواي بوشهر؛ ابراهیم قیصری/۵ ماه پیش دکتر غلامپور در راس مدیریت پتروشیمی مروارید قرار گرفت غلامپور با حضور خود رسم جديدي از رابطه یک مدیرعامل پتروشیمی با جامعه پیرامون بنيان گذاری کرده است.

غلامپور در ابتدا کارکنان شرکت را دید و در زمینه رفاهیات کارکنان و همچنین تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری گام‌هایی برداشت که‌ بازخورد خوبی در بین کارکنان داشته است.

 دکتر غلامپور در ابتدای سال‌ جاری پیگیر خانواده های مصیبت دیده دو نفر از کارکنان پتروشیمی مروارید در دوران کرونا شد و برای اشتغال فرزندانشان اقدام کرد. 

حضور مکرر در جمع کارکنان‌، دیدار با خانواده شهید کارکنان شرکت، حضور در جمع مردم ، حضور در شبکه های اجتماعی استان و پاسخگویی به فعالان اجتماعی، حضور در برنامه های مختلف شرکت از جمله پیاده روی کارکنان و .‌‌…  وی را مدیری مردمی و پاسخگو معرفی کرده‌ است. 

غلامپور برای توسعه‌ شرکت مروارید نیز در چند ماه گذشته موفق عمل‌ کرده‌ است.

 حضور موفق در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی تهران فرصتی خوب برای انعقاد تفاهم نامه و قراردادها بود که‌ قطعا در توسعه شرکت‌ مروارید مؤثر خواهد بود. 

در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی تهران در حالیکه خیلی از شرکتها ، موضوعات فرهنگی فراموش کرده بودند دکتر غلامپور با خانه مطبوعات کشور تفاهم نامه همکاری منعقد کرد و تنها مدیرعامل پتروشیمی حاضر در نمایشگاه لقب گرفت که دغدغه فرهنگی دارد و مورد تمجید اهالی رسانه قرار گرفت. 

غلامپور از معدود مدیران شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی است که‌ در زمینه تخصصی خود یادداشت می نویسد یادداشت‌های ارزشمند که‌ قطعا چاره گشای موضوعات روز صنعت پتروشیمی است و بازتاب های گسترده ای نیز در رسانه های مکتوب و مجازی داشته‌ است. 

با مدیریت جهادی و انقلابی دکتر غلامپور ظرفیت تولید اتیلن در شرکت به ۱۰۴ درصد ظرفیت اسمی رسیده و پیش بینی می‌شود طی چند ماه آینده به ۱۱۰ درصد برسد. 

با پیگیری و حمایت این مدیر ارزشمند صنعت نفت در کمتر از ۴ماه مجوز تاسیس بزرگترین پروژه تولید پلی‌اتیلن‌ترفتالات در زمینی به وسعت۴۵هکتار صادر شدظرفیت تولید پلی‌اتیلن‌ترفتالات ۷۵۰ هزار تن در سال‌ خواهد بود  اقدامی بزرگ در توسعه‌ شرکت مروارید و ارزآوری آن خواهد بود.

در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید پیش قدم شده‌ است سعی کرده‌ علاوه بر کمک از طریق شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس،‌خود نیز گام‌هایی بردارد که‌ خبرهایش در رسانه های استان منتشر شده است.

اقدام قابل تحسین دیگر مدیرعامل پتروشیمی مروارید؛ نذر آزادی یکی از زندانیان جرایم غیر عمد بود که با رایزنی های ایشان ؛ این زندانی که از جانبازان جنگ تحمیلی بود آزاد شد این اقدام عرصه ای نو عمل به‌مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم فرهنگ ایثار است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.