• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

پیام فرماندار جم به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 16947
  • 17 مرداد 1402 - 9:16
آوای بوشهر،فرماندار جم با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.در بخشی از پیام سید محمد احمدپور فرماندار جم به مناسبت روز خبرنگار آمده است ، مهمترین ویژگی خبرنگاران امانتداری و راستگویی است .

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر زحمات شما (خبرنگارها) نباشد این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود، شما آن را حفظ کنید و در اختیار افکار مردم قرار دهید.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
هفدهم مرداد؛ سالروز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، زنده یاد محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار نیز نامیده شده ، یادآور رسالت خطیر ‏خبرنگاران در جامعه؛ خصوصا در برابر با جنگ نرم دشمنان و خنثی نمودن توطئه ها و شبهه افکنی های بدخواهان نظام و انقلاب است.
از مهمترین ویژگی خبرنگاران امانتداری و راستگویی است همان کسانی که با تأسی از رهنمودهای حکیمانه پیامبر امین و راستگوی اسلام صلی الله علیه و آله که فرمودند “حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس” با نگاه دقیق و موشکافانه به مسائل و داشتن عشق و علاقه به مردم برای توسعه و آبادانی جامعه تلاش می نمایند و از بیان احساسات خود در نوشتن خودداری می کنند.
دولت مردمی، توجه به افکار عمومی، باور به پاسخگویی و ارتقای شفافیت را از لازمه‌های ایران قوی دانسته و اهالی رسانه را یاور خود در مقابله با سیاه‌نمایی دشمن در فضای مجازی می داند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی ، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان فضاهای مجازی شهرستان جم تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و سربلندی روزافزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی شهرستان را از درگاه خدا مسالت می نمایم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.