• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

درخشش خانواده کارکنان آریاساسول در مسابقات قرآن شرکت‌های پتروشیمی سراسر کشور

  • کد خبر : 16987
  • 22 مرداد 1402 - 9:36
آوای بوشهر،شرکت پلیمر آریاساسول با کسب سه‌عنوان برتر در مسابقات قرآن همسران و فرزندان کارکنان شرکت‌های پتروشیمی سراسر کشور برگ زرین دیگری در کارنامه شرکت به ثبت رساند.

به گزارشآوای بشوهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، نخستین دوره مسابقات کشوری قرآن و نهج‌البلاغه همسران و فرزندان کارکنان شرکت‌های پتروشیمی کشور به‌میزبانی شرکت پتروشیمی تبریز با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام والمسلیمن درگاهی، رئیس‌ شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران ارشد شرکت پتروشیمی تبریز، روز پنج‌شنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۲) برگزار و از برگزیدگان این دوره تقدیر شد.
۷۰ نفر از شرکت‌کنندگان پس از انتخاب در مرحله مقدماتی که در استان‌های مختلف در دو سطح همسران و فرزندان کارکنان به‌صورت جداگانه به رقابت پرداخته بودند، به مرحله نهایی راه‌ یافتند و در این مرحله بر اساس رأی هیئت داوران در رشته‌های مختلف شامل حفظ، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم نهج‌البلاغه، و مفاهیم قرآن کریم برگزیده شدند که در مجموع از شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ۱۴ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
در پایان این مسابقات سه نفر از شرکت‌کنندگان شرکت پلیمر آریاساسول در این مسابقات موفق به کسب عناوین برتر شدند و برای شرکت و منطقه افتخارآفرینی کردند.
به این ترتیب مهدی شهابی نفر اول کشوری در رشته ترتیل، فاطمه حیدری نفر اول رشته نهج‌البلاغه و معصومه میمدی نفر دوم رشته حفظ پنج جز برای آریاساسول کسب افتخار کردند.
این مسابقات که برای نخستین‌بار در سطح شرکت‌ ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شد، قرار است هر ساله به‌منظور ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در سطح شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سرتاسر کشور در بین کارکنان، همچنین به‌طور جداگانه برای همسران و فرزندان آن‌ها برگزار شود.
حضور پرتعداد مشارکت‌کنندگان از استان بوشهر، به‌ویژه شهرستان عسلویه حاکی از نشاط قرآنی کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه بود و شرکت پلیمر آریاساسول توانست با کسب سه مقام برتر در جایگاه سوم کشوری قرار گیرد.
در مرحله مقدماتی ۲۴۰ نفر از فرزندان و همسران کارکنان شهرستان عسلویه در این مسابقات به رقابت پرداخته بودند که ۱۴ نفر از آن‌ها به مرحله نهایی راه یافتند.
گفتنی است شرکت‌های پتروشیمی از استان اصفهان در کنار هم مقام نخست کشوری را از آن خود کردند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.