• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

آریاساسول کارفرمای سلامت‌محور استان بوشهر انتخاب شد

  • کد خبر : 17025
  • 23 مرداد 1402 - 21:32
آواي بوشهر؛ مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر: آریاساسول به‌عنوان کارفرمای سلامت‌محور کشور می‌تواند الگویی برای سایر سازمان‌های استان باشد.

به گزارش آوای بوشهرو به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، ظهر امروز (۲۳ مرداد ۱۴۰۲)، در بازدیدی از شرکت پلیمر آریاساسول، بر همراهی و هم‌افزایی بیشتر در حوزه کارفرمایی سلامت‌محور، تأکید کردند.

مصدق کشاورزی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، در حاشیه این دیدار با بیان اینکه شرکت پلیمر آریاساسول سال ۱۴۰۱ به‌عنوان کارفرمای سلامت‌محور استان بوشهر انتخاب شده بود، گفت: این انتخاب بر اساس شاخصه‌های ابلاغی این اداره صورت گرفته بود و دیدار امروز به‌منظور تداوم این شاخصه‌ها و تقویت آن انجام شد تا سلامت جسمی و روحی کارکنان تضمین شود.

وی با تأکید بر اینکه شرکت پلیمر آریاساسول در سطح ملی به‌عنوان کارفرمای سلامت‌محور انتخاب شده است، تصریح کرد: در این دیدار بر تداوم و تقویت شرایط مساعد کارکنان تأکید شد و قصد داریم این مجموعه را الگویی برای سایر سازمان‌ها قرار دهیم.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، در تشریح موارد مطرح شده در جلسه با مدیران آریاساسول، گفت: در این دیدار موارد کاری در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مورد بحث قرار گرفت که مورد استقبال مدیران شرکت نیز بود، به‌ویژه در حوزه مهارت‌آموزی و هنرستان‌هایی که باید ایجاد شود، مذاکراتی صورت گرفت تا افراد متخصص و مورد نیاز منطقه آموزش داده شود.

کشاورزی ضمن ابراز خرسندی از اقدام‌های انجام شده از سوی آریاساسول، اظهار کرد: نگاه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اقدام‌های شرکت مثبت است و می‌توان الگوی ایجاد شده را به دیگر سازمان‌ها منتقل کنیم.

وی درباره عملکرد شرکت آریاساسول در حوزه منابع انسانی گفت: این شرکت یکی از شرکت‌های خوب منطقه در حوزه سرمایه‌های انسانی است و بر اساس بازرسی بازرسان ما شرایط خوبی برای نیروهای خود دارد.

اواخر خرداد ماه ۱۴۰۲ بود که شرکت پلیمر آریاساسول از سوی وزارت تعاون کار و امور اجتماعی به‌عنوان یکی از کارفرمایان سلامت محور برتر کشور تنها کارفرمای سلامت‌محور استان بوشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.