• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

پایان ماراتن راه سرچشمه با اتصال مسیر به روستا/ عملیات بازگشایی بخشی از مسیر ریز دژگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز می شود/ کلنگ زنی و افتتاح ۳۱۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در هفته دولت

  • کد خبر : 17193
  • 02 شهریور 1402 - 21:36
آوای بوشهر؛ پس از تلاشی ۱۵ ساله، اهالی روستای سرچشمه بخش ریز شهرستان جم از مسیر آسفالته روستایی برخوردار شدند تا تمام روستاهای با جمعیت بالای ٢٠ خانوار شهرستان جم، صاحب مسیر آسفالته شوند.

به گزارش آوای بوشهر؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جم از کلنگ زنی محور جم-سیراف، افتتاح فاز دوم و تکمیلی مسیر سرچشمه و بازگشایی محور ریز-دژگاه با اعتباری بالغ بر ٣١٠ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

نعمت الله حاتمی در حاشیه بازدید از روستای سرچشمه و نشست با اهالی روستا، همزمان با آغازین روز هفته دولت، از تکمیل قطعه دوم محور ریز – انارستان به سرچشمه به طول ۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ١۶ میلیارد تومان خبر داد.

وی اضافه کرد: ١١ دستگاه پل در قطعه دوم این پروژه اجرا شده و در هفته دولت با حضور مردم و مسئولان به بهره برداری می رسد.

حاتمی اضافه کرد: فاز اول این پروژه در سال‌ گذشته و با حضور استاندار بوشهر به طول ١١ کیلومتر به بهره‌برداری رسید و امسال نیز با دغدغه مندی مسئولان استان و شهرستان، فاز دوم و تکمیلی پروژه افتتاح می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جم یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه بزرگ رفع نشست های محور سیراف-جم-فیروز آباد به طول ۵٠ کیلو متر با اعتبار ٢٨٠ میلیارد تومان به زودی آغاز می شود.

وی همچنین از بازگشایی بخشی از قطعه ۴ محور ریز-دژگاه استان فارس به طول ۵٠٠ متر و با اعتبار ١٠ میلیارد تومان خبر داد.


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که مردم با خدمات و تلاش‌های دستگاه‌های خدمتگزار بیشتر آشنا شوند وی خاطر نشان ساخت: عملیات راهداری مختص زمستان نیست و در گرمای تابستان و سرمای زمستان و سخت ترین شرایط جوی، راهداران به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.