• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
3

کیفیت محصولات آریاساسول برای مشتریان تضمین شده است

  • کد خبر : 17593
  • 27 شهریور 1402 - 15:45
مدیرعامل یک شرکت بزرگ تأمین کننده قطعات خودرو برای شرکت‌های بزرگ از جمله فولکس واگن و لادا با اشاره به آزمایش محصول شرکت پلیمر آریاساسول از سوی کارشناسان این شرکت اشاره کرد و گفت: کیفیت محصول آریاساسول برای ما ثابت شده است و مدیران آریاساسول نیز برای کیفیت و پایداری تولید تضمین داده‌اند.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرعامل یک شرکت تأمین‌کننده قطعات خودرو روسیه، روز گذشته (۲۶ شهریور ۱۴۰۲) در دیدار با مدیران و کارشناسان آریاساسول و مذاکره برای خرید محصول، با اشاره به پیشینه دیدار با مقام‌های آریاساسول گفت: در نمایشگاه روس‌پلاست مسکو با مقام‌های شرکت آریاساسول دیدار داشتیم و همکاران من با مدیران این شرکت دیدار کردند و  مذاکرات مفید، مثبت و سازنده‌ای انجام و پیشنهادهای خوبی برای نیازهای ما ارائه شد.

وی درباره ادامه مذاکرات دو شرکت در تولیتای روسیه به‌منظور خرید محصول آریاساسول گفت: در دیدار بعدی جزئیات نیازهای شرکت ما از جمله مواد مورد نیاز که امکان تولید آن در آریاساسول وجود دارد، مذاکره شد.

مدیرعامل این شرکت درباره دیدار خود با مدیران و کارشناسان آریاساسول در اولین روز نمایشگاه ایران‌پلاست توضیح داد و افزود: امروز تصمیم گرفتیم به غرفه آریاساسول بیاییم و مذاکراتمان که به عقیده من تاکنون بسیار خوب پیش رفته است را ادامه دهیم و فکر می‌کنم مذاکرات خوبی در رابطه به راهکارهای ممکن به‌منظور همکاری داشتیم و مسیر برای دستیبابی به یک قرار داد را ترسیم کردیم.

این مدیرعامل در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مذاکرات به نتیجه می‌رسد، گفت: من فکر می‌کنم بسیار به عقد قرارداد نزدیک هستیم و عقیده دارم شانس بسیار زیادی برای آغاز همکاری وجود دارد.

وی درباره کیفیت محصولات شرکت پلیمر آریاساسول اذعان کرد: پیش‌تر ما محصولاتی را از آریاساسول مورد بررسی قرار داده بودیم که کیفیت بسیار بالایی داشتند؛ امروز در مذاکرات در مورد کیفیت و پایداری تولید آن خواسته جدی داشتیم و این موضوع را مورد تأکید قرار دادیم و مدیران آریاساسول اطمینان دادند که استانداردهای کیفیت بالایی دارند و برای پایداری تولید و کیفیت بسیار مصمم هستند، بنابراین امیدواریم ارسال محصول برای شرکت ما نیز با همین کیفیت و تداوم تولید رقم بخورد.

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای تعامل شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی و توسعه بازار است که شرکت‌های حاضر از این فرصت برای ارتباط رودررو با مشتریان استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.