• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

توسعه بازار و ارائه دستاوردهای شرکت، هدف آریاساسول در ایران‌پلاست هفدهم

  • کد خبر : 17596
  • 27 شهریور 1402 - 15:52
شرکت پلیمر آریاساسول با هدف توسعه بازار، معرفی محصولات و گرید‌های جدید، همچنین گفت‌وگوهای رودر رو با مشتریان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با هدف توسعه حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از امروز (۲۶ مرداد ماه) کار خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای صنعت پتروشیمی و آشنایی شرکت‌ها با فناوری‌های روز دنیا، همچنین به اشتراک‌گذاری تجارب به دست آمده در بین شرکت‌ها برگزار شده است.

شرکت پلیمر آریاساسول با هدف شناسایی مشتریان جدید، آشنایی با نیازهای بازار داخل، ارائه دستاوردهای حوزه پلیمر و گفت‌و‌گوهای رودررو با مصرف‌کنندگان نهایی در این دور از نمایشگاه ایران پلاست حاضر شد.

حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در غرفه آریاساسول

در روز اول این نمایشگاه، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با حضور در غرفه آریاساسول، به بررسی چالش‌های تولید و صادرات محصولات و نیازهای بسترسازی برای تسهیل این موارد پرداخت.

محمدرضا حیدرزاده، ضمن تشریح دستاوردهای شرکت پلیمر آریاساسول در سال‌های اخیر، چالش‌های پیش‌روی توسعه فعالیت‌های شرکت را برشمرد و با ارائه راهکارهایی حمایت مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی را خواستار شد.

شاهمیرزایی ضمن ارائه راهکارها و پیشنهادها برای تسهیل توسعه فعالیت‌های شرکت، بر ضرورت تسهیل و تسریع در حل موارد مطرح شده تأکید کرد و شرکت‌های پلیمر و پتروشیمی را پیشانی تأمین ارز چرخه اقتصاد کشور برشمرد.

توسعه گرید‌های جدید در افق توسعه آریاساسول

شرکت پلیمر آریاساسول توسعه گرید‌های جدید را همواره به‌عنوان یکی از اهداف توسعه‌ای خود دنبال می‌کند؛ محصولاتی که بتواند طیف گسترده‌تری از نیازهای مشتریان را در بازارهای داخلی و بین‌المللی پوشش دهد.

از جمله فعالیت‌های توسعه‌ای می‌توان به تولید گرید ۱۹۶۹ به‌منظور اکستروژن کوتینگ، ۵۵۲۰، ۵۰۲۰ و MFI3820 اشاره کرد.

مصطفی رنجبر، کارشناس ارشد فرایند شرکت پلیمر آریاساسول، در سمینار استانداردها و نوآوری‌های جدید در مواد اولیه لوله و اتصالات پلی الفینی، به ارائه‌ای با موضوع توسعه گرید PE80+ و ارتقای ویژه خاص کیفی آن به‌منظور دستیابی به خواص Premium پرداخت و در پایان جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از امروز (یکشنبه، ۲۶ شهریور) آغاز شده است و تا چهارشنبه (۲۹ شهریور) ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.