• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

جذب نیروهای غیربومی در پتروشیمی صدف عسلویه!

  • کد خبر : 17957
  • 08 مهر 1402 - 8:02
فرماندار عسلویه با انتقاد در جذب نیروهای غیربومی در پتروشیمی صدف گفت:‌ باتوجه به تاکید رئیس جمهور‌ پیرامون‌ به کارگیری نیروهای بومی در صنایع استان، اقدام پتروشیمی صدف در پذیرش نیرو از ماهشهر غیرمنطقی است.

فرماندار عسلویه با انتقاد در جذب نیروهای غیربومی در پتروشیمی صدف گفت:‌ باتوجه به تاکید رئیس جمهور‌ پیرامون‌ به کارگیری نیروهای بومی در صنایع استان، اقدام پتروشیمی صدف در پذیرش نیرو از ماهشهر غیرمنطقی است.

به گزارش آوای بوشهر، سید علی هاشمی در نشست معارفه شهردار جدید بیدخون شهرستان عسلویه با اشاره به سابقه درخشان شهر بیدخون اظهار داشت: این شهر با سابقه درخشان نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشته و شهدای گرانقدر تقدیم کرده است.

فرماندار شهرستان عسلویه توجه به طرح‌های فرهنگی در حوزه شهری را یک ضرورت دانست و بیان کرد: شهردار جدید باید در حوزه فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و درآمدزایی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی توجه به طرح‌های آموزشی، فرهنگی و زیرساخت‌های ورزشی از جمله استخر بیدخون را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به مسجد جامع بیدخون باید در اولویت قرار بگیرد و ساخت استخر شنا و توسعه زیرساخت‌های عمرانی یک ضرورت است.

هاشمی با بیان اینکه برای جذب اعتبار در شهرستان عسلویه هیچ مشکلی نداریم خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان عسلویه باید برنامه محور باشند و مدیر فاقد برنامه، اعتبار و هزینه‌ای شامل آن دستگاه نخواهد شد.

وی توجه به قانون در اجرا طرح‌ها و برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهردار باید قانونمندی را سرلوحه کار خود قرار دهد و بر مدار قانون حرکت کرده زیرا شهردار آبرو شهر و فرماندار است.

هاشمی با اشاره به سفر رئیس جمهور به عسلویه گفت: در این سفر دیدار مردمی محقق شد که این بهترین آرزوی مردم بود و مصوبات سفر رئیس جمهور یکی پس از دیگری اجرا خواهد شد.

فرماندار عسلویه با انتقاد در جذب نیروهای غیربومی در پتروشیمی صدف در عسلویه اضافه کرد: باتوجه به تاکید رئیس جمهور در دیدار شهریورماه با مردم شهرستان عسلویه و حوزه پیرامونی صنعت در زمینه بومی گزینی، اقدام پتروشیمی صدف در پذیرش نیرو از ماهشهر غیرمنطقی است و سبب کاهش جذب نیروی بومی می‌شود.

وی بیان کرد: عوامل برگزاری آزمون و مدیریتی پتروشیمی صدف باید بدانند در شهرستان عسلویه سرمایه‌گذاری می‌کنند باید حتما با مسئولین محلی هماهنگ و در رعایت حقوق جوانان جویای کار و شهروندان نهایت همکاری به عمل آورند./ تسنیم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.