• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

آزمون جذب واحد حسابرسی داخلی و کنترل یکپارچه شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) برگزار شد

  • کد خبر : 17980
  • 08 مهر 1402 - 14:18
آزمون جذب واحد حسابرسی داخلی و کنترل یکپارچه با هدف تقویت این واحد و انتخاب نیروهای زبده انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، آزمون جذب مدیریت حسابرسی داخلی و کنترل یکپارچه شرکت با هدف انتخاب نیروهای متخصص در حوزه مهندسی و فنی روز پنج‌شنبه (ششم مهر ۱۴۰۲) همزمان در دو حوزه بوشهر و تهران برگزار شد.

پیرو دستور محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت و با هدف تقویت واحد حسابرسی داخلی و کنترل یکپارچه شرکت، جذب ۴ نفر نیروی زبده در دستور کار قرار گرفت.

به‌همین منظور فراخوانی از سوی آریاساسول برای جذب نیروهای علاقه‌مند به حضور در ترکیب تیم حسابرس و کنترلر یکپارچه با دانش و مهارت مهندسی منتشر و در کمتر از سه هفته نزدیک به ۴ هزار و ۶۰۰ رزومه دریافت شد، این رزومه‌ها طی یک ماه و نیم بررسی و بر این اساس تعدادی نزدیک به ۳۰۰ نفر جهت شرکت در آزمون کتبی انتخاب شدند.

از این تعداد ۲۴۵ نفر شامل ۱۴۲ نفر برای حوزه بوشهر و ۱۰۳ نفر حوزه تهران برای ۴ بخش مجتمع، بازرگانی، پروژه و IM برای شرکت در آزمون اعلام آمادگی کردند.

با توجه به اینکه از سراسر کشور متقاضی برای این بخش وجود داشت، شهر بوشهر به‌عنوان مرکز حوزه آزمون در بخش جنوب کشور و شهر تهران به‌عنوان مرکز آزمون نیمه شمالی کشور انتخاب شدند تا بعد مسافت، شرکت را از جذب نیروهای زبده باز ندارد و شرایط برای شرکت‌کنندگان تسهیل شود.

بر اساس اعلام شرکت، در ماه جاری پاسخنامه‌ها بررسی شده و از افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، برای انجام مصاحبه حضوری دعوت خواهد شد.

انتخاب نیروهای جدید در شرکت پلیمر آریاساسول همواره با دقت و حساسیت بالا انجام می‌شود. این موضوع باعث شده آریاساسول جایگاه خود را به عنوان شاخص‌ترین شرکت در صنعت همواره ارتقا بخشد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.