• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4

تلاقی صنعت و زندگی/ آنجا که «عشق محمد بس است و ‌آل او»

  • کد خبر : 18055
  • 13 مهر 1402 - 8:55
صنعتی که تا دیروزها، فقط نفت و گاز می زایید، امروز ساز زندگی کوک کرده و عاشقانه های جوانان بوشهری را ترانه خوان شده؛ ۱۶۷۰ زوج بوشهری حالا «خلیج فارس» را بیش از گذشته دوست دارند؛ چه گروه صنایع پتروشیمی اش و چه دریای بی کران آبی اش.

سالیان درازی است که جان و جهان بوشهری ها با صنعت عجین شده؛ امتزاجی پارادوکسیکال از نغمه ی زندگی در زیر فلرهای سوزان صنعت که از دل این خوف و طمع، عشق و شور زندگی می جوشد.

به گزارش آوای بوشهر؛ صنعتی که تا دیروزها، فقط نفت و گاز می زایید، امروز ساز زندگی کوک کرده و عاشقانه های جوانان بوشهری را ترانه خوان شده؛ ۱۶۷۰ زوج بوشهری حالا «خلیج فارس» را بیش از گذشته دوست دارند؛ چه گروه صنایع پتروشیمی اش و چه دریای بی کران آبی اش.

و «محمد» را هم؛ او که به نامش سفره آغاز زندگی پهن کرده اند و میلادش را با عشق آمیخته اند که «عشق او بس است و آل او» تا عاشقی ‌و جوانی کنند.

جشن ازدواج آسان و اهدای ۱۶۷۰ جهیزیه به زوج های بوشهری با همکاری گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بسیج سازندگی استان بوشهر، نوید بخش روزهای همدلانه تری میان صنعت و مردم است تا سالیان درازی بارها و بارها، جشن زندگی بگیرند و «شیخان» های پازارگاد، عارفانه، از سعدی و عشق به محمد بگویند.

یخچال و تلویزیون و اجاق بهانه های خوبی برای بسط نگاه همدلانه است تا هر روز مهربانی را میان صنعت و بسیج و استانداری و … دست به دست کنیم.

شاید با حضور علی عسکری ها در صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شیخان ها در پازارگاد و دیگر مدیران لایق در پتروشیمی ها، بتوان به فردای مهربانی امیدوارتر بود؛ شاید هر روزمان بشود روز «جوانی و عاشقی»…

گفتنی هم زمان با میلاد پیامبر رحمت، جشن ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به ۱۶۷۰ زوج جوان بوشهری، با حضور مدیران ارشد استان و نماینده مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، در بوشهر برگزار و به زوج های جوان، جهیزیه هایی از سوی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بسیج سازندگی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.