• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
امام جمعه جم:

صنعت در ادای مسئولیت‌های اجتماعی به ورزش جم تلاش بیشتری کند

  • کد خبر : 18146
  • 21 مهر 1402 - 15:45
آواي بوشهر؛ امام جمعه جم گفت: صنعت در ادای مسئولیت‌های اجتماعی به ورزش پراستعداد شهرستان جم توجه بیشتری را داشته باشد.


به گزارش آوای بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با اشاره به طوفان الأقصی و شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌ها اظهار داشت: جبهه مقاومت به موفقیت بزرگی در این نبرد دست یافت.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند فرمانده معظم کل‌قوا در مراسم دانش‌آموختگی نیروهای مسلح بیان کرد: نیروهای مسلح، دژ امنیت، عزت، و هویت ملی هستند و دانشگاه‌های افسری کانون‌های ارزشمند پرورش نیروی انسانی آگاه، شجاع و کارآمد هستند.

امام جمعه جم با اشاره به شکست «غیرقابل ترمیم» رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی خاطرنشان کرد: همه جهان به شکست رژیم صهیونیستی در این قضیه اذعان دارند.

وی با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القا این موضوع در افکار عمومی جهانیان تصریح کرد: عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها ضروری است.

محمدی خاطرنشان کرد: ویژگی این عملیات بهنگام بودن، بموقع بودن و همزمان با یک تیر چند نشان را هدف گرفتن است. محاسبات صهیونیسم برای نجات خود از مخمصه داخلی و جبران ضعف بازدارندگی خارجی‌اش را درهم ریخت و آشفتگی و رسوایی بیشتری را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به مطالبه عمومی و لزوم پیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده انپی تی افزود: رژیم صهیونیستی از جمله بازیگرانی است که پس از اجرایی‌شدن معاهده، به سلاح هسته‌ای دست پیدا کرد و عملاً معاهده را نقض کرده است.

امام جمعه جم گفت: این حمله پیروزمندانه سیلی محکمی به رژیم نامشروع صهیونیستی بود و وزن آن را در دنیا به نمایش گذاشت. صهیونیست‌ها با کتمان ۷۵ سال اشغالگری، قتل عام و انجام وحشیانه ترین جنایت‌ها در حق کودکان، زنان و مردان سعی می‌کنند رزمندگان مقاومت را بی رحم جلوه دهند.

وی با اشاره به روز جهانی استاندارد اظهار داشت: استاندارد، ضرورتی انکارناپذیر در زندگی بشری است و سود حاصل از رعایت استاندارد، برای تولیدکنندگان بیش از مصرف کنندگان است. نه تنها کالا باید خدمات هم استاندارد سازی شوند

محمدی با اشاره به روز جهانی ریشه‌کنی فقر بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در جمهوری اسلامی، دل‌های مسئولان به طور دائم باید برای رفع محرومیت‌ها بتپد و از شکاف‌های عمیق طبقاتی به‌شدت بیمناک باشد.

وی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی کسب ثروت جرم نیست اما تبعیض در توزیع منابع به‌شدت ممنوع است. همچنین غفلت از قشرهای نیازمند حمایت، به هیچ رو مورد قبول نیست.

امام جمعه جم افزود: انتظار می‌رود دولت در راستای بهبود وضع معیشت مردم شبانه روزی تلاش شود و بهتر شدن محسوس گردد که الحمدالله این عزم وجود دارد

وی تاکید کرد: صنعت در ادای مسئولیت‌های اجتماعی به ورزش پراستعداد شهرستان جم توجه بسیار زیاد کند و از همه هیأت‌های ورزشی شهرستان پشتیبانی شود و در ترمیم و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی توجه بیشتری شود.

محمدی ادامه داد: ترمیم و اصلاح پروژه راه سیراف جم زودتر عملیاتی شود و نظارت دقیق و کاربردی از دستگاه‌های مربوطه انجام شود. مشکلی که امروز این راهی که چند سال بیش از عمر آن نمی‌گذرد دارد عدم نظارت و توجه کافی در احداث بوده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.