• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
4
رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر:

لزوم تسریع در آبرسانی به «جم»/ پیگیر مساله فرودگاه هستیم

  • کد خبر : 18172
  • 22 مهر 1402 - 15:35

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در آبرسانی به شهرستان جم گفت: پیگیر مساله فرودگاه «جم» هستیم.

به گزارش آوای بوشهر ؛ مهدی مهرانگیز ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری و دادستان شهرستان جم اظهار داشت: مهمترین دستوری که رهبر معظم انقلاب در هفته قوه قضائیه فرمودند، پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه بوده است.

وی پیشگیری از وقوع جرم را یک اولویت مهم در قوه قضائیه با همکاری و همراهی دیگر قوا دانست و افزود: نباید بگذاریم اشتباهی پیش بیاید و بعد بخواهیم دنبال رسیدگی به آن باشیم. باید قبل از وقوع جرم نسبت به پیشگیری را در دستور کار داشته باشیم.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به مسئولیت دادستان‌ها در پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد: دفاع از حقوق عامه هم یکی دیگر از مسائلی است که تاکید فراوانی بر آن شده است. دادستان هر جایی که حقوق مردم خدشه دار می‌شود باید ورود کند و منتظر گزارش ضابطین نباشد.

وی تصریح کرد: دادستان باید به عنوان اولین نفر حضوری پررنگ در زمینه‌های مختلف داشته باشد. در بحث احیای حقوق عامه با هیچکس نباید تعارفی داشته باشیم و حق مردم را باید با جدیت دنبال کنیم.

مهرانگیز تعیین تکلیف فرودگاه جم را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: در این زمینه نامه‌های متعددی را نوشته‌ایم و پیگیر موضوع هستیم و تلاش داریم که این موضوع به نتیجه برسد.

وی آبرسانی به شهرستان جم را یک موضوع دیگر دانست و خاطرنشان کرد: صنعت باید به مسئولیت‌های اجتماعی توجه جدی داشته باشد و دادستان نیز به این موضوع ورود کند.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر بر لزوم پرداخت عوارض آلایندگی در استان تاکید کرد و ادامه داد: حق استان تاکنون پرداخت نشده و باید کل حق مردم این استان پرداخت شود.

وی تکمیل چارت نیروهای دادگستری را یک نیاز اساسی دانست و افزود: در این زمینه نامه‌نگاری کرده‌ایم و امیدواریم شاهد رفع این مشکل باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.