• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
13

تجلیل از پرستاران و گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب کبری(س)

  • کد خبر : 18866
  • 29 آبان 1402 - 12:54
همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) مراسم روز پرستار با حضور جمعی از پرستاران شاغل در آریاساسول، در کلینیک مجتمع این شرکت برگزار و از ایشان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم بزرگداشت روز پرستار به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار و از ایشان تجلیل شد.

بر اساس این گزارش محمدرضا حیدرزاده، ضمن تبریک میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س)، با تقدیر از زحمات کادر درمان، پرستاران و پزشکانی که ایثارگرانه بر بالین بیماران موجب آرامش تن و روان آنها می‌شوند، گفت: تلاش‌ها و از خود گذشتگی پزشکان و پرستاران و کادر درمان را خصوصاً در شرایط بحرانی دوران کرونا در کنار کارکنان صنعت که بدون وقفه چرخ اقتصاد کشور به دست توانمند این عزیزان می‌چرخید، را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به پایش حفظ سلامت کارکنان مطابق با استانداردهای بین‌المللی در آریاساسول گفت: پایش، آزمایش‌های دوره‌ای و برنامه اقدام و عمل و درمان احتمالی توسط بخش بهداشت HSE نشان از تعهد و رسالت کادر درمان و پیشرو بودن آریاساسول در تمامی زمینه‌هاست.

وی از همکاری و حضور کادر درمان، بهداشت کار و محیط زیست واحد HSE شرکت با واحدهای فرایندی تقدیر کرد و گفت: با توجه به اهدافی که برای حجم تولید و ادامه فرایند کسب رکورد  و رشد تولید در سال جاری برای شرکت در نظر گرفته‌ایم انتظار می‌رود تیم پزشکی نیز با رویکرد پیشگیرانه همراه سایر ارکان مختلف سازمان حضور موثر داشته باشند.

در پایان این دیدار حیدرزاده با اهداء لوح تقدیر و گل از پرستاران شاغل و کادر درمان آریاساسول تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.