• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت دماوند عسلویه مطرح شد:

دماوند، یویتیلتی با ویژگی های خاص در عسلویه است/ نقش مهم دماوند در پایداری تولید پتروشیمی های فاز دو / عمل به تعهدات بین دماوند و شرکت های منطقه دوسویه باشد

  • کد خبر : 19126
  • 20 آذر 1402 - 21:55
مراسم معارفه مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه با حضور مهندس مهدی قربانی، معاون حاکمیت گروه هلدینگ خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت دماوند انرژی عسلویه، مراسم معارفه مدیرعامل این شرکت با حضور معاون حاکمیت ، خدمات مشترک و سامانه های گروه هلدینگ خلیج فارس، تعدادی از مدیرعامل های پتروشیمی های منطقه و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت دماوند در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

معاون حاکمیت ، خدمات مشترک و سامانه های گروه هلدینگ خلیج فارس در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه با اشاره به اینکه نقش برجسته سرویس های جانبی در توسعه صنعت و پتروشیمی ها بر هیچ کس پوشیده نیست اظهار داشت: همان گونه که آب در شکل گیری تمدن های اولیه نقشی کلیدی ایفا می کرد، وجود یوتیلیتی های متمرکز در کنار پتروشیمی ها نقشی مهم و راهبردی دارد.

مهندس قربانی با تاکید بر اینکه شرکت های یوتیلیتی مسئولیت بسیار حساس در صنعت پتروشیمی دارند گفت: دماوند توانسته است با تولیدات پایدار در فاز دوم پتروشیمی های منطقه پارس، گامی مثبت در جهت توسعه و رشد سایر مجتمع های پتروشیمی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شرکت دماوند دارای سه ویژگی اساسی در مقایسه با دیگر شرکت های یوتیلیتی منطقه است گفت: تولید و ارائه خدمات یوتیلیتی در کنار احداث و راه اندازی بخش های جدید، باعث شده این شرکت در دو حوزه فعال بوده و در کنار تولید پایدار، در سدد تکمیل طرح های توسعه ای باشد.

مهندس قربانی تنوع مشتریان و مصرف کنندگان فاز دو پتروشیمی های منطقه پارس را یکی دیگر از ویژگی های متفاوت دماوند دانست و افزود: در فاز یک پتروشیمی های عسلویه، تعداد پتروشیمی ها کم و دارای ماهیت تقریبا یکسانی اند ولی در فاز دو بالغ بر ۲۵ مجتمع فعال و چندین محصول را تولید کرده و این امر نشان از اهمیت بالای دماوند در تامین یوتیلیتی آن ها دارد.

قربانی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی خبره و بسیار غنی دماوند، یکی از ویژِگی ها بارز این مجموعه است که توانسته است در کنار توسعه طرح ها، تولید پایدار نیز داشته باشد.

وی با تقدیر از زحمات و دستاوردهای مهندس سمیعی، مدیرعامل سابق دماوند در طول زمان خدمتی خود، افزود: دماوند شرایط سختی را طی کرده و یکی از کارهای بزرگ این شرکت، احداث پست برق ۴۰۰ ولت است که دماوند را به اقیانوس برق متصل کرده و نقش اساسی در پایداری برق منطقه دارد.

معاون حاکمیت ، خدمات مشترک و سامانه های گروه هلدینگ خلیج فارس افزود: مهندس مهرافشان از مدیران با سابقه صنعت پتروشیمی است و انتخاب یک نفر از مجموعه هیات مدیره هلدینگ، نشان از اهمیت شرکت دماوند در منطقه است تا شاهد پیشرفت روزافزون در این مجموعه باشیم.

قربانی با تاکید بر اینکه تولید پایدار رسالت اصلی شرکت دماوند است افزود: با تعامل و همگرایی با سایر شرکت های ذینفع می توان از چالش ها عبور کرد و شرکت در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.
وی در پایان تاکید کرد: هلدینگ خلیج فارس در کنار شرکت دماوند است و امید است با همکاری سایر سهام داران بتوان طرح های توسعه ای دماوند در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه در این آیین با بیان اینکه مدیران با دانش و متخصصی در شرکت دماوند حضور داشته و برای توسعه آن تلاش کرده اند افزود: دماوند با توجه به رسالت یوتیلیتی و خدمات دهی به بیش از ۲۸ پتروشیمی در منطقه خدمات می دهد.
محمدرضا مهرافشان خاطرنشان کرد: دماوند توان تخصصی بالایی دارد و می توان به همدلی و برنامه ریزی دقیق و مدون، چالش های پیش روی خود را رفع کند.

وی نقش نیروی انسانی را در شرکت دماوند انرژی مهم دانست و خاطر نشان کرد: سیستم پویا نیازمند ارتقای نیروی انسانی در بعد کمی و کیفی است و برنامه هایی در این زمینه در شرکت اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید عمل به تعهدات بین شرکت های منطقه و دماوند دو سویه باشد گفت: شرکت در قبال ذی نفعان داری تعهدهایی است که باید عملی شود و در مقابل نیز شرکت های دریافت کننده خدمات به تعهدات خود در قبال دماوند عمل کنند و یقینا با همدلی و همیاری مدیران و کارکنان مجموعه و تعامل مناسب با شرکت های ذی‌نفع می توان از بحران ها عبور کرد و شرکت در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

در این آیین محمدرضا مهرافشان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت دماوند انرژی عسلویه منصوب و حکم خود را از مهندس قربانی، معاون حاکمیتی هلدینگ خلیج فارس دریافت کرد.

همچنین از زحمات چندین ساله مهندس سمیعی، مدیرعامل سابق دماوند در پیشبرد اهداف شرکت نیز تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.