• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
7

کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت توسط شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

  • کد خبر : 19146
  • 21 آذر 1402 - 8:21
نشان تعالى کیفیت و مشتری مداری به دلیل کیفیت بالا در ارائه خدمات و فعالیت ها، با تایید انجمن و دبيرخانه اجلاس و در حضور مقامات و مسئولان بلندپایه کشور به مهندس باتماني مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه اهدا شد.

به گزارشآوای بوشهر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه،این شرکت در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت بارویکرد کیفیت زیربنای رشد تولید و خدمات موفق به دریافت نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری شد.

در این اجلاس که روز بیستم ٱذر ماه ١۴۰۲ و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان تعالى کیفیت و مشتری مداری به دلیل کیفیت بالا در ارائه خدمات و فعالیت ها، با تایید انجمن و دبیرخانه اجلاس و در حضور مقامات و مسئولان بلندپایه کشور به مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه اهدا شد.

از اهداف و دستاوردهای پیش بینی شده در چهارمین اجلاس‌ می توان به آموزش و ارائه راهکارهای نوین با موضوع مدیریت کیفیت رقابت پذیری ، ترویج فرهنگ خودارزیابی ، شناسایی و تقدیر از فعالان اقتصادی در زمینه کیفیت و توسعه‌ و نهادینه سازی نظام مدیریت کیفیت اشاره کرد.

گفتنی است شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ شستان است که نقش بسزائی در ذخیره سازی و صادرات محصولات پتروشیمی کشور را دارد و در زمینه تعالی کیفیت و مشتری مداری نیز گام‌های خوبی برداشته است

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.