• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
7

اقدامی نو در پتروشیمی پارس:بهره گیری از توانمندی بانوان در پیشبرد اهداف شرکت

  • کد خبر : 19250
  • 30 آذر 1402 - 18:51
مطمئنا اگر از توان و ظرفیت بانوان در همه عرصه‌ها و جبهه‌های کاری شرکت هاي پتروشمي هاي منطقه پارس استفاده شود، شاهد افزایش بهره‌وری و اثربخشی در سطح شرکت خواهیم بود

به گزارش آوای بوشهر؛ سیاوش میرحاجی مدیرعامل جدید پتروشیمی پارس در اقدامی نو و شایسته تقدیر در حکمی مشاور امور بانوان خود در پتروشیمی پارس منصوب کرد که نشان از نگاه ارزشمند ایشان به استفاده از توان و ظرفیت بانوان در پیشبرد امورات شرکت دارد.

سیاوش میرحاجی که از مدیران پرتلاش صنعت پتروشیمی می باشد و با حضور در تمامی سطوح مدیریتی در شرکت امروز بر اساس توانمندی و شایستگی در راس یکی از پتروشیمی های بزرگ منطقه قرار گرفته است از همان روزهای ابتدایی توانسته است اقدامات خوبی انجام شد.

 بهره گیری از توانمندی بانوان در سطوح مختلف سازمان ها و شرکت امری مهم و شایسته تقدیراست و در این رابطه اقدامات خوبی صورت گرفته و استفاده از این پتانسیل ها موجب شتاب رشد، توسعه و پویایی در بخش های مختلف همچنین ایجاد انگیزه، شور، نشاط و امیدواری میان بانوان می شود.

قطعا بانوان از توانمندی و ظرفیت بسیاری در حوزه های مختلفی برخوردارند که اگر درست استفاده شوند، می توانیم به دستاوردهای زیادی برسیم.

با عنایتی که مسولان کشور و در راس آن مقام معظم رهبری به بحث حضور کیفی زنان در عرصه های مختلف وجود دارد این اتفاق باید در بقیه شرکت های پتروشیمی های منطقه پارس هم بیفتد و از توانمندی بانوان در سطوح مختلف شرکت ها استفاده شود.

اگر در گذشته موضوع را از منظر خانم‌ها و نیاز آنها به حضور در اجتماع مطرح می‌کردیم امروزه استفاده از توان خانم‌ها و حضور آنها در عرصه‌ی اجتماع‌، نیاز جامعه است و خوشحالم که صنعت نفت به ویژه شرکت پتروشیمی پارس در این زمینه پیشرو است.

مدیر عامل پتروشیمی پارس در حکمی سیده حکیمه موسوی را عنوان مشاور مدیر عامل در امور بانوان منصوب کرد./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.