• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
9

روزهای کم فروغ شورای راهبردی/ آیا رفتن سمیعی عامل آن است

  • کد خبر : 19260
  • 02 دی 1402 - 21:23
شوراي راهبري پتروشيمي هاي منطقه پارس كه با سرصداي زياد فعاليت خود را در دور جديد آغاز كرد اين روزها با رفتن محمد رضا سميعي مديرعامل شركت پتروشيمي دماوند انرژي حال روز خوشي ندارد و عملا خبري از فعاليت آن نيست.

به گزارش آوای بوشهر؛ پس از تغییر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به کمیته اجرایی شورای راهبردی شرکت های ‍پتروشیمی منطقه پارس که با مخالفت های بسیاری همراه بود ؛ این روزها حال روز خوشی ندارد و بعد از رفتن یکی از اعضای اصلی این کمیته خبری از فعالیت های آن در سطح منطقه نیست و عملا خاموش است.

محمد رضا سمیعی مدیر عامل قبلی شرکت دماوند انرژی که یکی از تئوریسین های اصلی تغییرات در این کمیته بود و سخاوت اسدی مدیر عامل منطقه ویژه از آن به عنوان ستون شورای راهبردی در جلسه نمایشی و فرمالیته آیین امضای تفاهم نامه پروژه های عمرانی ۱۴۰۲ شورای راهبردی یاد کرده بود از این شرکت رفت و این روزها خبر های خوشی از این کمیته به میان نیست.

معلوم نیست با رفتن صمیعی وضعیت عضویت محمد رضا مهر افشان مدیر عامل جدید شرکت دماوند انرژی در این کمیته چگونه است و آیا مهرافشان همان همراهی و نگاه سمیعی دارد یا کلا شرایط این کمیته دستخوش تغییرات می شود.

حالا همه چیز در هاله ای از ابهام فرو رفته است؛ از جلسه ای تشریفاتی که با عنوان امضای تفاهم نامه توزیع اعتبارات مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی ها به ریاست مدیر عامل منطقه ویژه برگزار شد و با عدم حضور فرمانداران، بدون امضا ماند تا مجامع عمومی پتروشیمی ها که اعتبار مسئولیت های اجتماعی شان را مصوب کردند اما سرنوشتش به همان امضاهای ناشده گره خورده است

قرار بود شورای راهبردی پتروشیمی ها را به منطقه ویژه بیاورند تا اعتبارات بیشتر و بهتر توزیع شود اما نه تنها بهتر و بیشتر نشد که اصلا توزیع هم نشد و همه چیز شاید به انتخاباتی ختم شود که برنده اش تکلیف سخاوت و اعتبارات مسئولیت های اجتماعی را روشن کند.

شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس ظرفیتی بود که سال ها استان بوشهر و به ویژه جنوب از آن بهره می بردند و کمکی بود به مدیران دولت تا اندکی از کاستی های اعتباری دولت را جبران کنند؛ کمکی که قطعا در تخصیص های ناچیز اعتبارات بودجه، بسیار بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.