• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
استاندار بوشهر خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۰۰ پروژه عمرانی استان بوشهر در دهه فجر

  • کد خبر : 19546
  • 28 دی 1402 - 22:13
استاندار بوشهر گفت: هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی استان بوشهر در دهه فجر سال جاری افتتاح و یا کلنگ‌زنی می شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام با بیان اینکه سرنوشت ایران در رژیم منحوس پهلوی در اختیار کشورهای آمریکایی و اروپایی بود اظهار داشت: در این دوران مردم و جوانان ایران هیچ اختیاری از خودشان نداشتند، امام راحل و شهدای گرانقدر حماسه آفریدند و ملت ایران را از زیر چکمه‌های استبداد و استکبار نجات دادند.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرتی رسیده که در مقابل تمام جنایتکاران و زورگویان جهان ایستاده و دشمنان ایران اسلامی را در همه عرصه‌ها شکست می‌دهد و موفقیت‌ها در زمینه‌های گوناگون به ارمغان می‌آورد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تحولات بی‌نظیری در جهان رقم زده‌اند، گفت: تلاش بیشتر و مجاهدت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به جامعه و مردم فلسفه و رسالت مدیران است و از هیچ کوششی نباید در ارائه خدمت به مردم فروگذاری شود.

محمدی‌زاده اتحاد و انسجام مردم و مسئولان در استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: این اتحاد و همدلی در استان بوشهر سبب ایجاد موفقیت‌های بزرگ، مهم و پیشرفت قابل توجه شده که توسعه استان بوشهر در همه بخش‌ها را رقم زده است.

وی این دوران در توسعه و پیشرفت استان بوشهر را خاص و منحصربه‌فرد دانست و بیان کرد: به زعم برخی از مدیران، شاید این دوران که زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه استان بوشهر بیش از پیش فراهم کرده تکرار نشدنی باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۴ موضوع مهم و اساسی تا پایان سال در دستور کار قرار دارد اضافه کرد: ان‌شاءالله با تلاش جهادی و انقلابی امید می‌رود این موضوع‌ها به نحو مطلوب مدیریت شود.

محمدی‌زاده از آغاز سفر کاروان خدمت دولت مردمی به دشتی تصریح کرد: این کاروان به همه ۱۰ شهرستان استان بوشهر با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سفر می‌کند که ضمن بررسی مشکلات مردم به‌صورت چهره به چهره در برپایی میز خدمت و ارائه راهکار لازم در حل مشکلات طرح‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی یکی دیگر از برنامه‌های مهم دیگر امسال را دهه فجر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در این دهه برنامه‌های مختلف تدارک و تدوین شده است.

استاندار بوشهر از افتتاح طرح‌های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایام هزار و ۵۰۰ طرح در بخش‌های مختلف از جمله عمرانی، اقتصادی، خدماتی، زیربنایی و اشتغال‌زایی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه طرح‌های مهمی در طول یک سال گذشته در استان بوشهر اجرایی و یا افتتاح شده است گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم امسال، برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۱۱ اسفند است.

وی با تأکید بر توجه به حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در دستور کار قرار دارد و در این راستا تلاش همه دست‌اندرکاران به ویژه مدیران دستگاه‌ها امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: دشمنان بار دیگر در اهداف خود ناکام خواهند شد و مردم با حضور حداکثری در سرنوشت جامعه و نظام اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند اقتدار ایران را به نمایش می‌گذارند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.