• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
در نشست امام جمعه جم با معاون قوه قضاييه در جم مطرح شد:

راه اندازی فرودگاه مطالبه جدی مردم هست/صنعت در حوزه مسئولیت های اجتماعی وورد جدی تری داشته باشد/ آب ، راه ، فضاهای آموزشی، فرهنگی و تفریحی چالش جدی جم هست/نیروی انسانی دادگستری تقویت شود/رئیس دادگستری و دادستان جم از جوانان فاضل و باتدبیرهستند

  • کد خبر : 19619
  • 05 بهمن 1402 - 20:22
در سفر معاون قوه قضائيه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به نمايندگي از رئيس قوه قضاييه به شهرستان جم فرماندار ، امام جمعه و رئيس شوراي شهرجم عمده مسائل و مشكلات شهرستان مطرح و خواستار پيگيري و تحقق مطالبات به حق مردم شدند.

به گزارش آوای بوشهر،در در بیست ونهمین سفر استانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه به شهرستان جم سفر کرد ودر نشست با مسىولین شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات جم پرداخت.

حجت اسلام محمدی امام جمعه جم نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور معاون قوه قضاییه به نمایندگی از رئیس دستگاه قضا در شهرستان با اشاره به اینکه حضور آقای اژه ای در دستگاه قضا ادامه دهنده مسیر آیت الله رئیسی هست افزود از اقدامات خوب و موثر دستگاه قضا تشکر میکنم.

امام جمعه جم اضافه کرد: از تلاش ها و زحمات کلیه ی کارکنان دادگستری شهرستان که در کمترین زمان ممکن با محدودیت نیروی انسانی به پرونده ها رسیدگی میکنند به ویژه رئیس دادگستری که از جوانان فاضل و با تدبیر هستند و دادستان جم از بدو رورد در شهرستان تحول ایجاد کرده وخیلی خالصانه هم به وظایف ذاتی و هم به منافع عمومی مردم توجه ویژه دارد قدردانی میکنم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه از آنجایی که دستگاه قضا در جایگاه اجرایی نیست ولی با توجه به اینکه سران سه قوه ارتباط بسیار خوبی دارند انتظار داریم مسائل و مشکلات شهرستان در جلسات سران سه قوه مطرح و نسبت به حل آنها تدبیر شود.

امام جمعه جم اضافه کرد؛ فرماندار جهادی و پرتلاش شهرستان  موقعیت شهرستان بیان کردند، منطقه منطقه ای بسیار ثروت مند هست و حضرتعالی الان در منطقه ای حضور دارید که به عنوان ایران کوچک شناخته می شود و از سایر استان های کشور در این شهرستان حضور دارند که که باعث خوشحالی است و امیدواریم این افسران جهاد اقتصادی روز به روز قوی تر عمل کنند و آورده های بیشتری نصیب مملکت شود.

محمدی اظهار داشت: مردم ولایتمدار و متمدن جم میزبانان بسیار خوبی برای صنعت بوده و خواهند بود و فرزندان ایران را به عنوان فرزندان خود پذیرفته اند.

امام جمعه جم تصریح کرد: اتفاقات بسیار خوبی در زمینه توسعه شهرستان رقم خورده است ولی هنوز جای کار فراوان وجود دارد ما در منطقه ای حضور داریم که ١٣ پالایشگاه به غیر از پالایشگاه گاز فجر جم در منطقه فعالیت دارند که در حال تولید گاز است که گاز ترش را برای تولیدات پتروشیمی ها و گاز خانگی را برای استفاده کشور صادر میکنند.

امام جمعه جم همچنین اضافه کرد تقریبا ٢٠ پتروشیمی در حال تولید و چندین پتروشیمی در حال پروژه می باشد که باعث خوشحالی هست و من فکر نمیکنم در جایی از کشور چرخه ثروت اینقدر بهم نزدیک باشد.

محمدی گفت؛ در حوزه مسئولیت های اجتماعی برخی مدیران پتروشیمی بسیار همراه هستند و تلاش میکند ولی کافی نیست و انتظار داریم در این حوزه همکاری و همراهی بهتری داشته باشند.

امام جمعه جم اضافه کرد ؛ شهرستان جم به دلیل افزایش جمعیت در حوزه آموزشی و کلاس درس با چالش جدی روبرو هست و کلاس های غیر استاندار  با ظرفیت بالای ۴٠ نفر که بخش زیادی از این دانش آموزان فرزندان صنعت نیز هستند انتظار داریم در حل فضای آموزشی شهرستان صنعت وورد جدی تری داشته باشد.

امام جمعه جم با اشاره به مشکلات زیر ساختی در حوزه آب و راه افزود؛ در پروژه آب رسانی به جم تلاش های خوبی صورت گرفت و اب بعد سالها وارد جم شد ولی زیر ساخت ها در جم مشکل دارد و برای رفع ان باید اقدام شود.

محمدی با اشاره به کمبود فضای فرهنگی و تفریحی در شهرستان اشاره و تصریح کرد؛ صنعت در حوزه مسئولیت های اجتماعی برای کارکنان و فرزندان کارکنان که از جای جای ایران اسلامی در شهرستان حضور دارند برای اوقات فراغت و تفریح انها ورود کند و نسبت به فضاهای تفریحی اقدام اساسی کند.

اخرین و مهترین مطالبه امام جمعه جم دراین نشست در خصوص راه اندازی فرودگاه جم بود که محمدی افزود: موضوع راه انداری فرودگاه جم به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم به کرار گفته ایم که برای مدیران خسته کننده و برای مردم نیز ملال آور شده و با توجه به بحث پدافند غیر عامل برای فرودگاه خلیج فارس عسلویه انتظار داریم این خواسته به حق مردم زودتر انجام و شاهد راه اندازی مجدد فرودگاه جم باشیم.

امام جمعه جم همچنین در خصوص مشکلات دادگستری در خصوص نیروی انسانی خواستار توجه ویژه شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.