• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

دیدار مدیر عامل شرکت مخازن سبز با فرماندار شهرستان عسلویه/ تاکید فرماندار بر مشارکت‌ بالای کارکنان شرکت‌ها در انتخابات +عکس

  • کد خبر : 19651
  • 12 بهمن 1402 - 14:42
هاشمى فرماندار شهرستان عسلويه از تلاش هاى بي وقفه مدیرعامل و كاركنان شرکت تقدير کرد و گفت: كار شما كار جهادي است كه ما با تمام كمال در كنار شما هستيم .

به گزارش آوی بوشهر به نقل از روابط عمومى شرکت مخازن سبز : مهندس باتمانى ضمن خوش آمدگویى به جناب آقاى هاشمى فرماندار محترم شهرستان عسلویه اعلام کرد: شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه علاوه بر پشتیبانی از صنعت پتروشیمی، نگاه ویژه به منطقه‌ پیرامونی دارد. 

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه افزود: این شرکت رکورد بیشترین صادرات به اسکله صادرات بندر پارس را نیز ثبت نمود و در این بازه زمانی ۲۹۱۸ تن متانول نیز به صورت بارگیری زمینی از شرکت به صنایع داخلی عرضه گردید.

مهندس باتمانى در ادامه بیان عملکرد شرکت‌ مخازن خاطرنشان کرد: این دستاورد تاریخی در حوزه صادرات نقش برجسته این شرکت در صنعت پتروشیمی را تایید می‌کند.

وی ادامه داد: رکورد بیشترین میزان صادرات از این شرکت پیش از این به میزان ۵۸۳۷۸۸ تن در فروردین ماه ۱۴۰۲ بوده که در مهرماه این رکورد بیش از سی درصد بهبود پیدا کرد.

مهندس باتمانی گفت: اکثر نیروهای شرکت مخازن سبز بومی استان بوشهر می باشند و مایه افتخار است که  بتوانیم در زمینه اشتغال‌ نیروهای بومی گام برداریم. 

هاشمى فرماندار شهرستان عسلویه از تلاش هاى بی وقفه مدیرعامل و کارکنان شرکت تقدیر کرد و گفت: کار شما کار جهادی است که ما با تمام کمال در کنار شما هستیم .

فرماندار شهرستان ، شرکت مخازن سبز را از شرکت‌های مهم منطقه توصیف کرد و تاکیدکرد: توجه‌ به جامعه پیرامونی از درخواست های مردمی است. 

فرماندار عسلویه گفت: با توجه‌ به‌ اهمیت انتخابات این دوره‌، ان شاالله  اطلاع رسانی و  تبلیغات انتخابات در  همه شرکت ها و همچنین شرکت مخازن سبز پتروشیمی در برنامه باشد تا ان شاالله با مشارکت‌ بالا برگ زرین دیگری در دفتر انتخابات منطقه‌ ثبت‌ شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.