• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
بخشدار ريز خبر داد:

٣٨ پروژه عمرانی با اعتبار ١۶۶ میلیارد تومان در دهه فجر در بخش ریز افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر : 19678
  • 14 بهمن 1402 - 11:09
در دهه فجر در بخش ريز تعداد ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ١٠١ ميليارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز و تعداد 29پروژه با اعتباری بالغ بر ٦٤ ميليارد تومان افتتاح و بهره‌برداری مي رسد.

به گزارش آوای بوشهر؛ نرجس تشانی بخشدار ریز در گفتگویی با آوای بوشهر؛ ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب از افتتاح و کلنگ زنی ٣٨ پروژه عمران شهری و روستایی با اعتبار ١۶۶ میلیارد تومان در بخش ریز خبر داد.

بخشدار ریز در حاشیه  نخستین روز از دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر دهه تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا است. دهه فجر آغاز حرکتی بود که ملت ایران استقلال، آزادی و مهم‌تر از همه اتخاذ تصمیم‌گیری امور بدست خود را رسماً و عملاً با ورود امام راحل اعلام کرد.

تشانی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها در ایام دهه فجر باید در راستای اعتلای اهداف امام راحل و استحکام‌ بخشی پایه‌های نظام باشد، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

بخشدار ریز همچنین در خصوص انتخابات مهم اسفند ماه نیز خاطر نشان ساخت : دهه فجر و انتخابات اسفند تایید مردمی بودن انقلاب اسلامی است و دشمن در تلاش برای ضربه زدن به این ۲ عرصه مهم است.اما آینده انقلاب اسلامی در دستان پرتوان جوانانی است که با تکیه بر ارزشهای انقلابی و اسلامی کشور را به سمت قله های تعالی پیش می برند.

تشانی افزود در ایام دهه فجر پروژه های عمرانی بسیار خوبی در شهرها و روستاهای بخش ریز افتتاح و کلنگ زنی و در اختیار شهروندان قرار میگیرد.

وی اضافه کرد در دهه فجر امسال تعداد ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۱۷۰۰میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز  و تعداد ۲۹پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۵۰۰میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

همچنین با حضور بخشدار و مدیران دستگاهای اجرایی و مردم و حضور پر نشاط دانش آموزان زنگ امید بخش انقلاب اسلامی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس بخش ریز نواخته شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.