• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6
با مشارکت ۷۴ درصدی؛

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر انتخاب شدند

  • کد خبر : 19742
  • 18 بهمن 1402 - 23:55
با پایان رای‌گیری الکترونیکی انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر، اعضای اصلی و علی‌البدل این تشکل انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: با مشارکت ۷۴ درصد از اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات، هیات مدیره جدید این خانه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد، افزود: از مجموع ۳۰۳ عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ۲۱۶ نفر در انتخابات شرکت کردند، که بوشهر با این تعداد نفر به عنوان استان بیشترین مشارکت‌کننده انتخاب شد. 

افروغ بیان کرد: ۱۶ نفر از اعضای خانه مطبوعات در بخش هیات مدیره و ۸ نفر در بازرسی این دوره نامزد شده بودند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در رسته مدیران مسئول “مازیار هوشمند” و “عبدالحمید شعرانی” به عنوان عضو اصلی و “سید حسین موسوی” به عنوان عضو علی‌البدل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان انتخاب شدند. 

افروغ اضافه کرد: “علی هوشمند”، “صدیقه جمالی” و “راضیه عقیلی‌مهر” به عنوان عضو اصلی، و “ابراهیم بهمنی” و “سمیرا خادمی” به عنوان عضو علی‌البدل از بخش خبرنگاری به عضویت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان درآمدند.

افروغ بیان کرد: از بخش نمایندگی نشریات سراسری نیز “زهرا بهرامی” عضو اصلی و “علیرضا برازجانی” علی‌البدل، و از رسته نمایندگی خبرگزاری‌های سراسری “عباس اعتمادی‌پور” عضو اصلی و “سید احمد موسوی” به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: “ایمان خوشقدم برازجانی” و “صدیقه اندخش” به عنوان عضو اصلی و “محمد غلامحسینی” به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی است “هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر” و “بازرسان” به ترتیب به مدت سه سال و یک سال عهده دار این مسئولیت می‌باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19742

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.