• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7
امام جمعه جم:

کارهای بزرگی در شهرستان جم انجام شده است

  • کد خبر : 19751
  • 20 بهمن 1402 - 15:16
امام جمعه جم گفت: به برکت انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در شهرستان جم انجام شده است.


به گزارش آوای بوشهر و به نقل از مهر حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم اظهار کرد: مصیبت غزه، مصیبت بشریت است و نشان می‌دهد نظم کنونی جهانی کاملاً باطل و غیرقابل دوام است و از بین خواهد رفت.

وی اضافه کرد: تحقق انقلاب اسلامی نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام بزرگوار از طرف مردم است و در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند.

امام جمعه جم با اشاره به ظرفیت‌های مهم انقلاب به موضوع انتخابات اشاره و تصریح کرد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات از مصادیق «امر جامع» قرآن است.

وی افزود: انتخابات هم «تکلیفی شرعی»، هم «حقی بزرگ» برای آحاد مردم، و هم «قدرتی الهی» برای تحقق اهداف الهی است. به همین نسبت عدم حضور در آن، گناهی سیاسی اجتماعی، محرومیت از حقی بزرگ و بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است.

محمدی بیان کرد: اقدام وزارت اطلاعات در شناسایی و کشف و ضربه‌زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا بود و این عملیات راهبردی از سوی سربازان گمنام امام زمان عج ستودنی است.

وی با اشاره به سالروز عملیات والفجر ۸ که با شیوه اطلاعاتی دقیق برگزار شد افزود: از تلاش‌های مجموعه حفاظت اطلاعات سپاه تقدیر می‌کنیم. اطلاعات سپاه در همه حوزه‌های مأموریتی موفق بوده است

امام جمعه جم با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان سرافراز و خانواده‌های ایثارگر آنان مجاهدانه در کنار جانبازان بودند و هستند؛ عزیزانی که بهترین اوقات زندگی و تن سالم خود را تقدیم نظام و اسلام کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر و فعالیت‌ها و اتفاقات مبارک اضافه کرد: از جمله راه مهم شهرستان جم و دشتی اتصال این دو شهرستان که قرابت دیرینه و مشترکات فرهنگی و قومی و اتفاقات خوب بویژه در حوزه کشاورزی و… دارند.

محمدی ادامه داد: شیرین‌ترین پروژه برق دار شدن حرم مطهر شهید وصالی در منطقه صعب العبور طاقو بود که انتظار دارم این ۶ کیلومتر راه طاقو و دسترسی به حرم شهید که باز شده آسفالت شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.