• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

انتقاد استاندار از شهرداری های ضعیف استان/عقب ماندگی دارند

  • کد خبر : 19868
  • 02 اسفند 1402 - 10:47
استاندار بوشهر با اشاره به گزارش‌های ارائه شده شهرداران گفت: پروژه‌ها در برخی شهرداری‌ها خوب بود و برخی شهرداری‌ها نیز دچار عقب ماندگی در پروژه‌ها هستند که باید بیشتر تلاش کنند.

به گزارش آوای بوشهر ، احمد محمدی زاده در همایش شهرداران استان بوشهر در شهرداری گناوه با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: نشست شهرداران از نشست‌های مهم است که باید به صورت دوره‌ای در همه مراکز شهرستان‌های استان برگزار شود

استاندار بوشهر افزود: دین ما به ما آموخته که یادگیرنده باشیم و آموختن دانش و کسب تجربه مورد تاکید پیامبر (ص) و ادین اسلام است بنابراین از این نشست‌ها باید برای آموختن و کسب تجربه بیشتر استفاده کرد و کارهای موفق و فاخری که در شهرهای مختلف انجام شده را به نحو مناسب توضیح و استفاده کنید.

وی گفت: عمر مسئولیت کوتاه است و در این دوران مسئولیت، باید به گونه‌ای عمل کنیم که آثار مثبت و ماندگاری بر جا بگذاریم و مردم از ما راضی باشند.

محمدی زاده گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی در استان بوشهر تخصیص یافته که حدود ۳۸ درصد بودجه مصوب است و با پرداخت اعتبارات تملک دارایی و جذب اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ای، برای عمران و آبادانی استان گام بر می‌داریم و پروژه‌ها را در سراسر استان ادامه را داده‌ایم.

پرداخت ۳,۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری‌ها

استاندار بوشهر ابراز داشت: در سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر پرداخت شده که تا پایان سال، این مبلغ حداقل به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

استاندار بوشهر به شهرداران گفت: برای کسب درآمد پایدار در شهرداری کار و برنامه ریزی کنید و فقط منتظر ارزش افزوده نباشید و برای کسب درآمد از منابع دیگر تلاش کنید.

وی گفت: شهرداران حق آلایندگی را پیگیری کنند و هزینه‌های غیر ضروری را کاهش داده و در اجرای پروژه‌ها هزینه کنید.

استاندار بوشهر با اشاره به گزارش‌های ارائه شده شهرداران گفت: پروژه‌ها در برخی شهرداری‌ها خوب بود و برخی شهرداری‌ها نیز دچار عقب ماندگی در پروژه‌ها هستند که باید بیشتر تلاش کنند.

همه پای کار انتخابات باشند

محمدی زاده با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم یازدهم اسفند ماه گفت: دشمن برای آنکه انتخابات شکل نگیرد و حضور مردم در انتخابات کاهش یابد تمام توان خود را بسیج کرده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی داری دشمنان خبیثی است و امروز در جهان شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستیم که دست به قتل عام مردم در غزه می‌زند و مزدوران آمریکایی و اروپایی آنها را تشویق و به طور جدی از آنها حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: این شکل گیری جبهه حق و باطل در مقابل هم که همیشه در تاریخ بوده است و این وعده خداوند است که جبهه حق همواره پیروز و جبهه ظالم نابود می‌شود و این سنت الهی است.

استاندار بوشهر بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از آمریکا، صهیونیست تا منافقین و سلطنت طلب‌ها همه دست به دست هم داده‌اند تا انتخابات باشکوه در ایران شکل نگیرد و حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد.

وی گفت: در برهه کنونی و در روزهای باقی مانده تا انتخابات باید همه پای کار انتخابات باشند و اولویت همه انتخابات پیش رو باشد و هر کاری که در این زمینه می‌توانید به صورت آتش به اختیار انجام دهید تا مردم را پای صندوق‌های رأی بیاورید و مشارکت حداکثری را رقم بزنید.

وی گفت: همانگونه که آیت الله رئیسی در زمینه تاکید کردند ما طرفدار هیچ حزب، جناح و کاندیدی نیستیم و نه از کاندید خاصی حمایت و نه علیه فرد خاصی هستیم در استان بوشهر نیز سیاست ما همین است و هرکس را که نظام و دستگاه‌های مرتبط تأیید کنند برای ما هم مورد تأیید است و هرکس هم مردم به وی رأی دهند همان منتخب است و ما از رأی مردم و حق الناس دفاع و حمایت می‌کنیم.

وی گفت: در روزهای باقی مانده تا انتخابات همه باید بر انتخابات متمرکز و اقدام اساسی برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی انجام دهند.

وی گفت: فرمانداران مسؤول اجرای انتخابات هستند و در این زمینه برنامه ریزی کرده‌اند و باید در این روزها کارهای انجام شده را تشریح تا با حضور مردم بار دیگر دشمن ناکام شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.