• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حضور آریاساسول آغاز به‌کار کرد

  • کد خبر : 19927
  • 13 اسفند 1402 - 14:24
شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان یک شرکت فعال در زمینه محیط زیست حضور پرشوری در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران با شعار رشد تولید با رویکرد محیط زیست از صبح امروز (سیزدهم اسفند ماه ۱۴۰۲) در محل مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه قرار است تجهیزات و فناوری‌های به‌روز در حوزه زیست محیطی برای المان‌های مختلف هوا، آب، خاک و … معرفی شوند. این تجهیزات و فناوری‌ها با محوریت محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

بهره‌وری انرژی و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت و بازیافت پسماند، نظارت و اجرای پروژه‌های زیست محیطی، خدمات حفاظت از محیط زیت، بانکداری الکترونیک، پروژه‌های تحقیقاتی، کنترل، اندازه‌گیری و فناوری‌های آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی، بهینه‌سازی مصرف سوخت، استانداردهای روز محیط زیست، اقدام‌های زیست محیطی صنایع، حفظ منابع طبیعی، ساختمان‌سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و سایر زمینه‌های فنی، مهندسی و فناورانه از مهم‌ترین محورهای حضور فعالان و علاقه‌مندان در این نمایشگاه خواهد بود.

شرکت‌های فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با محوریت محیط زیست، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و فناوران، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه محیط زیست، در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

آریاساسول اخیرا قصد دارد با حمایت از یک ماهی رو به انقراض با نام شانک باله زرد، ضمن حفاظت از محیط زیست منطقه، برای تقویت معیشت مردم محلی (صیادان) گام بردارد.

علاوه بر این طرح‌ها، شرکت پلیمر آریاساسول طرح‌های بسیاری برای جلوگیری از انتشار آلودگی در محیط زیست و حفاظت از آن در برنامه دارد.

این نمایشگاه فرصتی مناسب و بستری برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولیدات ملی و دانش‌بنیان در حوزه محیط زیست به‌شمار می‌رود.

بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران از امروز تا روز سه شنبه (۱۳ تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) در مصلی تهران برقرار است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.