• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از آریاساسول

  • کد خبر : 19983
  • 20 اسفند 1402 - 10:06
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با مدیران ارشد، کادر درمان و بهداشت آریاساسول دیدار و گفتگو کرد و با اهداء لوح و تندیس از مدیرعامل این شرکت برای اقدامات متمایز آریاساسول در حوزه بهداشت و سلامت در استان بوشهر به عنوان الگویی متفاوت و عملگرا تقدیر کرد.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با سعید اسماعیلی مدیر مجتمع و اردوان فرزین پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست و کارکنان بهداشت و درمان آریاساسول دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار عملکرد آریاساسول در زمینه پایش و بهبود شرایط سلامت جسمی و روانی کارکنان چه در محل کار و همچنین خانواده کارکنان در محل زندگی تشریح شد.

آریاساسول علاوه بر پایش و اجرای فرایند طب صنعتی و سلامت محور خود در سال جاری کلیه کارکنان را مورد آزمایش هپاتیت و تزریق واکسن قرار داده، همچنین بصورت منظم پایش فشار خون، BMI، تناسب اندام و تست‌های ویژه همکاران بانو را بصورت منظم و مستمر انجام می‌دهد.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان بالاترین مرجع بهداشت ودرمان در استان با اهداء لوح و تندیس از تلاش‌ کارکنان، حمایت و توجه مدیر عامل آریاساسول به سلامت کارکنان این مجتمع صنعتی و تولیدی و اجرای طرح‌های جامع سلامت برای اولین بار در کشور تقدیر کرد.

 در متن این تقدیر نامه خطاب به محمدرضا حیدرزاده مدیر عامل آریاساسول آمده است: بدین وسیله ضمن عرض تبریک به مناسبت کسب تندیس زرین جشنواره ملی سلامت محور در سطح کشور، از حسن نظر، مشارکت و تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم آن مجموعه با حوزه‌های تابعه این دانشگاه تقدیر و تشکر نموده و اطمینان خاطر دارم در آینده نیز همچنان در حفظ و ارتقای روز افزون آن، مساعدت خود را مبذول خواهید داشت.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.