• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
امام جمعه جم:

زمینه توسعه تولید با مشارکت مردم فراهم شود

  • کد خبر : 20148
  • 17 فروردین 1403 - 16:03
امام جمعه جم خواستار تحقق شعار سال شد و گفت: باید با تلاش مسؤولان مربوطه، زمینه توسعه تولید با مشارکت مردم فراهم شود.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از مهر حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با اشاره به اهمیت حمایت از تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، برای جهش تولید توان مالی، فکری و ابتکارات مردم به میدان آورده شود.

وی بر لزوم تشکیل یک گروه زبده صاحب فکر برای مشخص کردن راه‌های مشارکت همه مردم در تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: هر تلاشی برای رفاه مردم و پیشرفت کشور، کار برای خدا است.

امام جمعه جم با اشاره به تلاش و کار متراکم دولت برای حل مشکلات بیان کرد: انتظارات بیشتر است و باید با تلاش مضاعف گره‌ها را باز کرد که این دولت می‌تواند. گرانی‌ها، بی‌ثباتی بازار، تنزل ارزش پول ملی و فاصله طبقاتی از جمله واقعیت تلخ اقتصادی است.

وی تاکید کرد: زیرساخت‌های وسیع در دست انجام، راه‌اندازی تعداد قابل توجهی بنگاه‌های نیمه تعطیل یا تعطیل، فعالیت هزاران مجموعه جوان و باانگیزه و با امید در شرکت‌های دانش‌بنیان و شکل‌گیری بنگاه‌های توانا و کارآمد در بخش خصوصی و مردمی از جمله مسائل شیرینی است که وجود دارد.

محمدی با اشاره به بحث مهم حجاب خاطرنشان کرد: از لحاظ شرعی، حجاب حکم مسلّم شرعی و قانونی است و رعایت قانون بر همگان، چه معتقدان به شرع و چه غیر معتقدان واجب است.

وی گفت: در خصوص ملاحظات جانبی، دخالت بیگانگان در قضیه حجاب از طریق انواع رسانه‌ها واضح بود البته عده‌ای هم در داخل به آنها کمک کردند اما اصل هدایت و طراحی برای مخالفت با حجاب از بیرون کشور انجام شد که بانوان عاقل و فهمیده ما باید به این واقعیت توجه کنند.

محمدی تصریح کرد: در شهرستان جم هم در بحث حجاب فعالیت منطقی و صحیح جوانان بسیجی ستودنی است و شایسته تقدیر و همانطور که مکرر عرض کردم باید حمایت شوند، مسئولین هم باید به تکالیف قانونی خود عمل کنند انتظار بیشتر هم نداریم.

وی با محکومیت حمله تروریستی چابهار و راسک و تسلیت شهادت تعدادی از فرزندان مجاهد و مدافع امنیت از سپاه و نیروی انتظامی تاکید کرد: هوشیاری، آمادگی و استراتژی رزمندگان ما در این حمله ستودنی و شایسته تقدیر است. تروریست‌های اجیر مستکبرین شکست سختی خوردند و به هیچ وجه به اهداف خود نرسیدند.

امام جمعه جم با بیان اینکه روز قدس یادگار ارزشمند و هوشمندانه حضرت امام و روز جهان اسلام است افزود: این حضور باشکوه و حماسی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر جم و سایر شهرها و روستاهای شهرستان شایسته تقدیر است.

وی گفت: مراسم شب‌های قدر با شکوه خاصی در جای جای شهرستان برگزار شد و همچنین در مصلی با حضور کم نظیر مردم مؤمن برگزار شد و حضور جوانان و نوجوانان از جلوه‌های ویژه ای بود که مثال زدنی بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.