• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
9
مدیر عامل پتروشیمی هنگام:

فاز اول واحد آمونیاک بعد از ۱۵ سال به بهره داری رسید/ظرفیت ۷۲۶ هزار تن آمونیاک درسال/ همکاری پازارگاد در پشتیبانی از صنعت قابل تقدیر است/ پیش راه اندازی واحد اوره شرکت انجام شد/ افتتاح فاز دوم آمونیاک تاپایان سال

  • کد خبر : 21140
  • 04 تیر 1403 - 16:43
آوای بوشهر: صبح امروز و در آیینی به صورت همزمان و مجازی چندین طرح نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی با حضور مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری ؛ وزیر نفت و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در استانهای مختلف با اعتبار ۱۸۰ همت به بهره برداری رسید.

صبح امروز و در آیینی به صورت همزمان و مجازی چندین طرح نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی با حضور مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری ؛ وزیر نفت و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در استانهای مختلف با اعتبار ۱۸۰ همت به بهره برداری رسید.

به گزارش آوای بوشهر؛ صبح امروز و در آیین افتتاح همزمان طرح های نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی با حضور استاندار بوشهر، فرمانداران عسلویه و کنگان، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، مدیرعامل منطقه ویژه و مدیران محلی و صنعت فاز اول واحد آمونیاک پتروشیمی هنگام به بهره برداری رسید.

غلام رضا جمشیدی مدیرعامل پتروشیمی هنگام در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر و دعوت از خانواده بزرگ صنعت در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان ساخت: امروز هم روز میمون و‌مبارکی هست و‌هم روزی غم انگیز

مبارکی به خاطر افتتاح فاز اول واحد امونیاک شرکت بعد از ۱۵ سال و غم انگیزی ان به خاطر اینکه قرار بود این پروژه بادستان شهید جمهور که برای تکمیل این پروژه زحمات زیادی کشید به بهره برداری برسد.

مدیر عامل پتروشیمی هنگام اضافه کرد: طرح پروژه هنگام از پروژه های نیمه تمام و رها شده هلدینگ هلیج فارس می باشد که بعد از حضور دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مجدد عملیات اجرایی ان شروع و‌امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

جمشیدی تصریح کرد: هلدینگ خلیج فارس مدیرعاملی جسور و ریسک پذیر میخواست تا طرح های رها شده احیاء شود که دکتر علی عسکری به خوبی در این مدت این طرح های رها شده را احیاء کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام ضمن تشکر از همه مدیران و همکاران خود در این شرکت از زحمات مدیران سابق این شرکت به نیکی یاد کرد و خاطر نشان ساخت: همراهی و همکاری مجموعه بزرگ پازارگاد در تکیمل این پروژه و پشتیبانی از صنعت ستودنی و قابل تقدیر است و دکتر شیخان در راس مجموعه عظیم پازارگاد برای خدمات رسانی به خانواده صنعت عملکرد شایسته ای دارد.

جمشیدی خبر از پیش راه اندازی  واحده اوره این شرکت داد و افزود فاز دوم آمونیاک این شرکت نیز تا آخر سال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل هنگام اضافه کرد فاز اول واحد آمونیاک به  ظرفیت تولید روزانه ۲۲۰۰ تن و ظرفیت تولید سالانه۷۲۶ هزار تن امروز رسما به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.