• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5
فرماندار جم:

۱۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار دوهزار سیصد بیست یک میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان جم افتتاح و کلنگ زنی می شود/واریز۱۳۸ میلیارد تومان سهم عوارض آلایندگی به حساب شهرداریها و دهیاری ها/ ۲۵۶ میلیارد تومان سهم جم از اعتبارات تملک داریی/ بیشترین اعتبار تملک داریی به حوزه راهداری اختصاص یافت

  • کد خبر : 21618
  • 02 شهریور 1403 - 20:25
آوای بوشهر: فرماندار جم در نشست با اصحاب رسانه در هفته دولت از کلنگ زنی ۲۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۲۴ میلیارد تومان و افتتاح ۹۴ پروژه با اعتبار یک هزار ۹۹۶ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان جم خبرداد.

به گزارش آوای بوشهر؛ سید علی هاشمی فرماندار جم در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت، شهید رجایی و باهنر و همچنین شهید رئیسی و همچنین تبریک هفته دولت به همه دولتمردان گفت: هفته دولت امسال با شروع به کار دولت چهاردهم و هیئت وزیران جدید تقارن پیدا کرده که برای رییس جمهور و دولت چهاردهم ارزوی توفیق خدمت رسانی به مردم دارم.

فرماندار جم با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته با کمک رؤسای ادارت اتفاقات خوبی در شهرستان رقم خورده است خاطر نشان ساخت: هفته دولت هرساله فرصت مغتنمی هست تا مدیران عملکرد خود را برای مردم اطلاع رسانی کنند و مردم نیز با خدمات و اقدامات انجام شده توسط خادمان خود اشنا شوند.

هاشمی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی هست تا خادمان مردم در بین مردم حضور پیدا کنند افزود؛ با تلاش های صورت گرفته امسال در شهرستان جم ۱۱۵ پروژه در حوزه های مختلف در شهرستان جم افتتاح یا عملیات اجرایی انها اغاز می شود.

نماینده عالی دولت از گلنگ زنی ۲۱ پروژه عمرانی با اعتیار ۳۲۴ میلیارد تومان خبر داد که شامل کلنگ زنی پست ۱۳۲ ولت برق در روستای بهرباغ، جایگاه سوخت در بهارستان، درمانگاه روستایی در چاهه، زیر گذر شهید امیر عبدالهیان در سراه چاهه و پارک کوهستانی در علی اباد و چاهه خبر داد.

فرماندار جم همچین از افتتاح و بهره برداری از ۹۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزارو ۹۹۶ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان جم خبر داد.

سید علی هاشمی اضافه کرد بعد سالها مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به حساب شهرداریها و دهیاری های شهرستان واریز که امیداریم با نظارت دقیق شوراها و کمیته انطباق در مسیر درست و در راستای تکمیل پروژه های عمران شهری و روستایی و همچین بر اساس سرفصل های مشخص شده هزینه شود.

فرماندار جم تصریح کرد سهم شهرستان جم از اعتبارات تملک داریی امسال ۲۵۶ میلیارد تومان بود که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام نیازمند ۴۰۰ میلیارد اعتبار بودیم.

هاشمی در خصوص تخصیص اعتبارات تملک داریی نیز گفت؛ بیشترین بودجه به حوزه راهداری و‌حمل نقل جاده ای اختصاص داده شده چون در این حوزه مشکلات زیادی داشتیم و هر هفته شاهد تصادف و جان باختن همشهریان در جاده ها و راهای شهرستان بودیم.

فرماندار جم گفت در هفته دولت در حوزه شهرداریهای های شهرستان ۸۴ میلیارد پروژه و در حوزه دهیاری های شهرستان ۱۹۹ میلیارد تومان پروژه داریم.

سید علی هاشمی همچین از اختصاص ۴۷ میلیارد تومان در حوزه نیرو، در حوزه آب و فاضلاب ۲۷ میلیارد تومان، نوسازی مدارس ۲۰ میلیارد تومان،درمان ۱۲ میلیارد تومان و ورزش و جوانان ۱۰ میلیارد تومان از تملک داریی خبر داد.

رییس شورای اداری شهرستان جم همچین در خصوص برنامه های فرهنگی در هفته دولت گفت: همزمان با اربعین حسینی پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر بهارستان با حضور مردم و مدیران دستگاهای اجرایی داریم و در طول هفته نیز دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان برنامه ریزی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم ضمن تاکید حضور مدیران دستگاهای اجرایی در بین مردم و تبیین عملکرد دولت و دیدار چهره به چهره با مردم در راستای حل مشکلات انها ابراز امیدواری کرد در سایه همراهی و همدلی بتوانیم برای توسعه بیش از پیش شهرستان قدم برداریم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.