• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر، از دکتر محمد هاشم نجفی اردکانی مدیر عامل پتروشیمی جم تقدیر کرد

  • کد خبر : 22085
  • 14 مهر 1403 - 10:16
آوای بوشهر :آخرین مقصد مدیرکل انتقال خون استان بوشهر، پتروشیمی جم و تقدیر از دکتر محمد هاشم نجفی اردکانی مدیر عامل این شرکت بود.

به گزارش آوای بوشهر و  به نقل از سازمان انتقال خون استان بوشهر، در این دیدار دکتر علیرضا باستین پتروشیمی جم را آغازگر فصل جدیدی از حضور تیم‌های سیار در منطقه پارس جنوبی و الگویی برای دیگر شرکت‌ها دانست.

سارا کرمی رئیس پایگاه اهدای خون کنگان در تکمیل صحبت‌های مدیرکل انتقال خون استان به این نکته اشاره کرد که پتروشیمی جم از سال‌ها پیش در امر اهدای خون مشارکت داشته و نخستین شرکت پتروشیمی پارس جنوبی بود که در این کار نوع دوستانه حضور پیدا کرد و باعث ترغیب و تشویق سایر شرکت‌های پتروشیمی، جهت حضور در این کار انسان دوستانه شد.

کرمی ضمن تشکر از دکتر محمد هاشم نجفی اردکانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در فراهم آوردن شرایط مساعد جهت حضور کارکنان این شرکت در فرآیند اهدای خون نیز گفت: در شرکت‌هایی که مدیران ارشد از امر اهدای خون حمایت می‌کنند، و همکاری شایسته‌ای در برگزاری تیم‌های سیار دارند، شاهد هستیم که کارکنان تمایل بیشتری برای اهدای خون دارند، زیرا از مدیران خود الگو می‌گیرند.

در ادامه محمد هاشم نجفی اردکانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان انتقال خون استان بوشهر جهت تأمین خون مورد نیاز بیماران تشکر کرد و اهدای خون را عملی خداپسندانه دانست و حمایت خود را از برگزاری تیم‌های سیار در این شرکت اعلام داشت.

در پایان این دیدار از تلاش‌های علی امجدی رئیس HSE شرکت پتروشیمی جم نیز به پاس همکاری شایسته در برگزاری تیم‌های سیار در این شرکت، تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=22085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.