به گزارش آوای بوشهر، شهرداری جم در نظر دارد بخش خدمات شهری را به شرکت ها و پیمانکاران واجد شرایط و تعیین صلاحیت شده از طریق مناقصه عمومی به شرح ذیل واگذار نماید.
۱- برآورد هزینه موضوع مناقصه: ۳۰/۶۹۲/۱۵۱/۰۴۰ ریال
۲-نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی یا پرداخت نقدی به مبلغ ۱/۵۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب ۳۱۰۰۰۰۴۷۰۰۰۰۹ بنام شهرداری جم نزد بانک ملی
۳- محل دریافت و تحوبل اسناد: استان بوشهر، شهرستان جم، خیابان ساحلی، شهرداری جم، امور حقوقی و قراردادها
۴- مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ ۹۸/۰۲/۲۳ تا آخر وقت اداری ۹۸/۳/۱۲
۵- مهلت تحویل اسناد مناقصه: تا پایان وقت اداری سه شنبه ۹۸/۳/۱۲
۶-تاریخ و محل بازگشایی پاکات: ساعت ۱۱ صبح مورخ ۹۸/۰۳/۱۳ در محل شهرداری جم
۷-شهرداری در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات مختار است.
۸- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه است.
۹-صلاحیت مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه صلاحیت معتبر از اداره کار و امور اجتماعی در رسته خدمات شهری می باشد.
۱۰- سایر جزئیات در شرایط اسناد و مدارک مناقصه ذکر شده است.
۱۱- گواهینامه صلاحیت و آخرین آگهی تغییرات می بایست برابر با اصل ارائه گردد.
۱۲- در صورتیکه برندگان اول دوم سوم حاضر یه انعقاد قرارداد نشوند آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
۱۳- اعتبار مورد نیاز طرح از محل اعتبارات داخلی می باشد.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط عمومی پیمان به کانال روابط عمومی شهرداری جم به آدرس t.me/shahrdarjam مراجعه کنند.