• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
سربلندی سید پیروز موسوی از یک اتهام بی‌اساس؛:

مرد اخلاق صنعت نفت سربلند از جنگ رسانه ای

  • کد خبر : 21491
  • 15 مرداد 1403 - 22:29
آواي بوشهر: این بار آبرو و حیثیت مردی که همواره از او به عنوان یک مدیر نفتی فسادستیز، اخلاق محور و متعهد نام برده می شد در یک بازی و جنجال طراحی شده هدف قرار گرفته بود و این انتقام گیری شاید نقشه ای بوده که برخی جریانات و مافیای فساد در صنعت سالها به انتظار آن نشسته بودند.

به گزارش آوای بوشهر ،یکسال قبل اخبار ضد و نقیضی حول محور مرد اخلاق صنعت نفت دست به دست می چرخید، اخباری که از همان لحظه های نخست انتشار بوی انتقام گرفتن از مردی را می داد که چهار دهه در بالاترین رده های مدیریتی صنعت نفت با خوشنامی روزگار گذرانده بود و در مهم ترین مناصب صنعت نفت از حوزه های عملیاتی، خدماتی و پشتیبانی و صادرات نفت، گاز و میعانات در سخت ترین شرایط تحریمی کشور توانسته بود با گام های بلند خود در توسعه صنعت مشارکت داشته باشد.
اما این بار آبرو و حیثیت مردی که همواره از او به عنوان یک مدیر نفتی فسادستیز، اخلاق محور و متعهد نام برده می شد در یک بازی و جنجال طراحی شده هدف قرار گرفته بود و این انتقام گیری شاید نقشه ای بوده که برخی جریانات و مافیای فساد در صنعت سالها به انتظار آن نشسته بودند.
موسوی شاید آنروزی که برای مقابله با فساد و ایستادگی در برابر پایمال شدن بیت المال منزلش در خوزستان به رگبار گلوله جریان مافیایی و پیمانکاری فاسد بسته شد اینگونه ناراحت نشده بود اما نیک‌میدانست همه همکاران و دوستان و افکار عمومی که او را میشناختند این را یک بازی کثیف و‌توطئه ای از قبل طراحی شده تحلیل کردند.
اما حالا بعد از یک سال گذشتن از آن مباحث رسانه ای خبر رسیده که موسوی در پرونده ای که هدفمند برای آسیب رساندن به حیثیت او تشکیل شده بود نه تنها سربلند بیرون آمده و تبرئه شده بلکه توانسته بار دیگر دست مافیای صنعت را رو کند و مترصد است این مافیای هفت سر را به قانون بسپارد.
اما این بار صنعت پتروشیمی یک دلجویی به یک مدیر کارکشته صنعت نفت بدهکار است که روزی او را به جرم داشتن عکس کنار رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد هدف قرار می دادند و روزی دیگر باندهای فساد به بهانه های مختلف دنبال زدن این مدیر فسادتیز بودند، اما اکنون مجددا و‌ پس از سربلند بیرون آمدن از فضایی مبهم، مافیا و جریان فساد نگران از ادامه روند مبارزه این مرد فسادتیز و کهنه کار صنعت نفت  با فساد و تلاش برای اعتلای صنعت می باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.