• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
6

داورزنی به ریاست فدراسیون والیبال انتخاب شد

  • کد خبر : 896
  • 06 بهمن 1390 - 9:05

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار آوای جم ، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت ۹ صبح امروز در محل این فدراسیون با حضور اعضای این مجمع و به ریاست حمید سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

پیش از این ۹ نفر برای حضور در این انتخابات نامزدی خود را اعلام کرده بودند که پیمان اکبری و احمد ضیایی قبل از شروع جلسه انصراف دادند.

 

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار آوای جم ، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت ۹ صبح امروز در محل این فدراسیون با حضور اعضای این مجمع و به ریاست حمید سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

پیش از این ۹ نفر برای حضور در این انتخابات نامزدی خود را اعلام کرده بودند که پیمان اکبری و احمد ضیایی قبل از شروع جلسه انصراف دادند.

 

 

علی پور عروجی، غلامرضا نوروزی و علیرضا سلیمی نیز پس از اعلام برنامه های خود به نفع محمدرضا داورزنی از حضور در انتخابات کنار کشیدند و امیرحسین منظمی هم اعلام کرد که با توجه به فضای جلسه انصراف می دهد و دلایل خود را بعدا بازگو می کند.

میترا شعبانیان هم که تنها کاندیدای زن حاضر در این انتخابات بود برنامه های خود را که بیشتر درباره گسترش والیبال در حوزه زنان است اعلام کرد.

ناصر میرفخرایی جدی ترین رقیب داورزنی هم با ذکر دلایلی، برگزاری این مجمع را غیر قانونی خواند و بدون انصراف دادن از شرکت در انتخابات محل برگزاری جلسه را ترک کرد.

میرفخرایی در این جلسه گفت: از مدت ها قبل دوستان من در وزارت ورزش و جوانان با توجه به ناملایمات موجود در فدراسیون والیبال و هزینه های بیهوده، از من درخواست کردند که ریاست این فدراسیون را بر عهده بگیرم و من هم به حکم وظیفه دو بار برای کسب این پست ثبت نام کردم.

وی ادامه داد: مجمع انتخاباتی امروز غیر قانونی است زیرا با توجه به اساس نامه ای که از سال ۱۳۸۱ در سازمان تربیت بدنی وجود داشت تمامی نامزدها ۱۰ روز باید فرصت تبلیغات داشته باشند در حالی که اسامی افرادی که صلاحیت آنها تایید شده است عصر دوشنبه یعنی فقط چهار روز قبل اعلام شد.

میرفخرایی اظهار داشت: برگزاری مجمع با حضور دو سوم اعضا رسمیت پیدا می کند اما در جلسه امروز ۲۳ نفر از حاضرین، به صورت غیر قانونی حضور دارند.

وی افزود: ۱۱ رییس هیات در زمانی حکم خود را از محمدرضا داورزنی دریافت کرده اند که به وی نه حکم ریاست و نه سرپرستی ابلاغ نشده بود. ۴ نفر دیگر هم که حکم سرپرستی داشتند به دلیل پایان دوران ۶ ماهه سرپرستی و یک نفر به دلیل پایان دوران ریاست چهارساله، حضورشان در این مجمع غیرقانونی است.

کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال ادامه داد: نمایندگان ورزشکاران، مربیان و داوران هم که هفت نفر هستند باید نماینده واقعی این اقشار باشند در حالی که افراد حاضر در این جلسه با نامه رسمی شخص آقای داورزنی انتخاب شده اند.

میرفخرایی تصریح کرد: به این دلایل است که آقای داورزنی می گوید که در روز انتخابات اگر جنازه من را هم بگذارند رای می آورد.

وی در پایان سخنان خود گفت: من نمی دانم در فدراسیون والیبال چه منافعی وجود دارد که برای حفظ آن فرزند این رشته ورزشی را با عناوینی چون ضد انقلاب، سران فتنه و سلطنت طلب خطاب می کنند. با توجه به این موارد مجبور به ترک این جلسه هستم که البته این امر به معنای انصراف از شرکت در انتخابات نیست.

پس از خروج میرفخرایی از جلسه نوبت داورزنی بود که برنامه های خود را بیان کند. وی در آغاز سخنان خود گفت: مدت ها است که افرادی با انتشار شب نامه، تمهت هایی زیادی به مجموعه فدراسیون نسبت دادند اما ما برای حفظ آرامش سکوت کردیم.

وی ادامه داد: بازرسان مالی فدراسیون در این جلسه حضور دارند و می توانند راجع به اتهامات نسبت داده شده توضیح بدهند. مهم نیست که من به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شوم بلکه آنچه اهمیت دارد هدف ما یعنی بالا رفتن ارتقای سطح والیبال است.

پس از صحبت های کوتاه داورزنی کلیپی تقریبا ۱۰ دقیقه ای درباره عملکرد وی در دوران پنج ساله حضورش در فدراسیون و برنامه های آینده اش پخش شد.

سپس رای گیری از حاضران در جلسه برگزار شد که از ۴۶ عضو مجمع ۴۵ نفر به ریاست داورزنی رای دادند و یک رای ممتنع هم به صندوق انداخته شد.

به این ترتیب محمدرضا داورزنی در چهار سال آینده هم ریاست فدراسیون والیبال را عهده دار شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=896

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.