• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

ادامه انتصاب های پروازی این بار در پترو پارس/ وعده رئیس جمهور در خصوص عزل مدیران پروازی بوشهر کی می خواهد عملی شود؟

  • کد خبر : 20514
  • 13 اردیبهشت 1403 - 13:17
با حکم فرخ علیخانی مدیر عامل گروه پترو پارس علم الهدی به عنوان مدیر عامل غیر بومی و پروازی شرکت بهره برداری و مدیریت پترو پارس POMC منصوب شد.

پیرو‌ بیانات مدیر کل تشریفات دفتر رهبر انقلاب اسلامی؛ رئیس دولت سیزدهم به محض اطلاع از نارضایتی ایشان و‌ مردم شریف بوشهر از مدیران پروازی؛ خواستار بازنگری این وضعیت شد که به رغم پیگیری های موثر انجام شده، اما تعیین تکلیف این موضوع همچنان به عنوان یک مطالبه جدی از سوی مردم در استان مطرح است.

موضوع حضور نه تنها مدیران، اعضا هیات مدیره و کارشناسان بلکه کارگر ساده پروازی در پارس جنوبی و شهرستان های کنگان، عسلویه، جم و دیر به عنوان نقدهایی است که از سال گذشته وارد عرصه رسانه های استان بوشهر شده است.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست۲۵ بهمن ماه سال گذشته هیات دولت مطرح کرد: برخی دستگاه ها و ارگان ها در بوشهر (عسلویه، کنگان، جم و دیر)، شرکت ها و بنگاه های بزرگ اقتصادی دارند که اعضای هیات مدیره به شکل عمده غیر بومی و پروازی هستند.

با توجه به مصوبه معاون اجرایی رئیس جمهور و وعده های مدیر کل بازرسی استاندار در این خصوص هنوز انتصاب مدیران پروازی در استان بوشهر ادامه دارد.

با حکم فرخ علیخانی مدیر عامل گروه پترو پارس آقای علم الهدی به عنوان مدیر عامل غیر بومی و پروازی شرکت بهره برداری و مدیریت پترو پارس POMC منصوب شد.

تا کی باید به نیروهای نخبه و جوان استان بوشهر بهایی داده نشود و همچنان مصوبات هیات دولت بر زمین بماند و مدیران پروازی در استان بوشهر منصوب شوند؟

از استاندار بوشهر ، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه استان بوشهر،  دادستان محترم استان، و مدیر کل بازرسی استانداری خواهشمندیم مطالبه به حق مردم بوشهر را در خصوص انتصاب های پروازی را با جدیت پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.