• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

جم پیلن برای ایران/این گریدها معجزه می کند

  • کد خبر : 20566
  • 19 اردیبهشت 1403 - 22:05
۴ روز دیگر، جم پیلن، دستاوردهای یکساله را می کاود و آرمان فردایش را ترسیم می کند؛ مجمع عمومی ای برنامه ریزی شده در دل عسلویه و با ظرفیتی تمام بوشهری…

جم پیلن هرچند قطعه ای از سرزمین بزرگ جمی هاست اما توانسته نامی به بلندای ایران بسازد.

پتروشیمی جم حالا می تواند انگشتانش را به علامت پیروزی نشان دهد و بیش از همیشه به بال پروازش ببالد؛ همان بال پروازی که امروز و در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، نشان داد می تواند حرف های بیشتری در روزها و ماه های آتی برای گفتن داشته باشد.

حضور مطمئن و مسئولیت پذیرانه‌ی جم پیلن در نمایشگاه بیست و هشتم، حکایت از گام هایی دارد که سرافرازانه برداشته شده تا ایران در روزهای سخت تحریم و تهدید، به پشتوانه فرزندان دانا و کاربلدش، بیش از گذشته امید ببندد.

جم پیلن را با گریدهای خاص و کم نظیر تولیدی اش می شناسند و حالا برای رونمایی از جدیدترین محصولش«HP515M» که سبب ساز خودکفایی و صرفه جویی در تامین مواد اولیه تولیدات بسته بندی و … است روزشماری می کند.

ایران برای پیروزی در جنگ‌نابرابر تحریم و تهدید، راهی جز دست یازیدن به توان داخلی ندارد و جم پیلن، همان توان داخلی است که با سد شدن مقابل خروج ارز و سرمایه ملی، دست دشمن را بیش از گذشته از این آب و خاک، کوتاه می کند.

این شرکت که تولیداتش را از جنوب و آب و خاک تفتیده اش به ایران و جهان عرضه می کند سهمی قدرشناسانه را هم در توسعه سرزمین میزبان هم ایفا می کند؛ مسئولیت اجتماعی و بهایی که برای بودن و پایدار ماندن تولید، می پردازد این شرکت را زمره محبوب های صنعت استان بوشهر و قطب انرژی و اقتصاد ایران قرارداده است.

۴ روز دیگر، جم پیلن، دستاوردهای یکساله را می کاود و آرمان فردایش را ترسیم می کند؛ مجمع عمومی ای برنامه ریزی شده در دل عسلویه و با ظرفیتی تمام بوشهری… 

مدیران جم پیلن الگویی شده اند برای صنعت و مدیرانش در استان بوشهر که حرمت میزبان را بیش از گذشته پاس دارند و به ظرفیت هایش بیش و بیشتر بها دهند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.